باشگاه رئال مادرید با جدایی رونالدو موافقت کرد!! + جزئیات


باشگاه رئال مادرید با جدایی رونالدو موافقت کرد!! + جزئیات

باشگاه رئال مادرید با جدایی کریستیانو رونالدو اعلام کرد. پرز رییس این باشگاه مادریدی دیگر حوصله توقعات بی پایان این فوق ستاره پرتغالی را نداشت.
 

به گزارش جام جم آنلاین ، صفحه نخست روزنامه های ورزشی دیروز اسپانیا مملو از اخبار مربوط به جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بود.

در روزهای اخیر بحث بازگشت این پرتغالی ناراضی به منچستریونایتد بارها شنیده شده است.

رئال در این فصل بسیار بد نتیجه گرفته است، به طوری که اکنون در رتبه دوم جدول به سر می برد و حتی بیم آن می رود که سهمیه اروپایی فصل آینده را از دست بدهد.

بسیاری افت شدید را رئال را نتیجه افت شدید کریستیانو رونالدو می دانند، ستاره ای که در هفته های اخیر مدام به باشگاه پیام داد که دستمزدش باید برابر با دستمزد ستاره های بارسلونا و پاری سن ژرمن یعنی مسی و نیمار باشد اما پرز رییس باشگاه که از توقعات این ستاره ۳۳ ساله خسته شده به او پیام داد که هر جا بخواهد می تواند برود.

روز دوشنبه نشریه آس از خشم شدید رونالدو به خاطر بدقولی پرز پرده برداشت و از تمایل او برای بازگشت به منچستریونایتد خبر داد و دیروز نشریه رکورد نیز خبری در همین رابطه منتشر کرد مبنی بر اینکه رئیس باشگاه رئال مادرید به ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو اعلام کرده است که می تواند پیشنهادات رسیده برای این بازیکن را بررسی کند و اگر او مایل به جدایی است، مخالفتی با آن ندارند. 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.