باشگاه صبا خواستار جذب مایلی‌کهن شد

۲۶اردیبهشت،

محمدرضا کشوری فرد دربارهٔ وضعیت کادر فنی تیم فوتبال صبای قم برای فصل آینده لیگ برتر، بیان کرد: اعضای کادر فنی باید در جلسه هیات مدیره باشگاه انتخاب شوند. این جلسه قرار است هفته آینده تشکیل و بعد از آن نام سرمربی تیم اعلام شود.

به گزارش ایسنا،او همچنین با اشاره به اینکه قرارداد صمد مرفاوی با صبا به پایان رسیده است، افزود: مرفاوی همچنان بین گزینه‌های ما قرار دارد و در کنار او هم شرایط حسین فرکی و منصور ابراهیم‌زاده را بررسی می‌کنیم. در ضمن محمد مایلی کهن هم در بین گزینه‌های ماست. در کل همه گزینه‌های ما داخلی‌اند و اصلا به سمت خارجی‌ها نرفتیم.

محمد مایلی کهن پیش از این یکی از گزینه های اصلی سرمربی گری پرسپولیس بود اما با اعلام رویانیان دربارهٔ انتخاب ابراهیم زاده برای هدایت پرسپولیس، به نظر می رسد احتمال دارد مایلی کهن برای مربی گری مسیرش را از پایتخت به قم عوض کند.

مدیرعامل صبا دربارهٔ وضعیت تیم فوتسال این باشگاه نیز مطرح کرد: کادر فنی که فصل قبل حضور داشتند نتیجه قابل قبولی کسب کردند و سرمربی ما در فصل بعد همچنان محسن حسن‌زاده خواهد بود. همچنین مسیر بومی‌گرایی را ادامه خواهیم داد و بازیکن قمی به اندازه کافی داریم. همچنین تمام بازیکنن ملی‌پوش و شاخصی که در فصل قبل هم کمک زیادی در موفقیت صبا کردند، با باشگاه تمدید خواهند کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.