باشگاه فجر سپاسی شیراز

۱فروردین ۱۳،

باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز بنیانگذاری اش به سال ۱۳۶۷ برمیگردد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز یکی از باشگاه‌های فوتبال ایران می‌باشد که هم‌اکنون در لیگ برتر فوتبال ایران به رقابت با دیگر تیم‌ها می‌پردازد. این باشگاه از زیر مجموعه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد.

سرمربی‌گری این تیم بر به مدت ده سال بر عهدهٔ غلامحسین پیروانی بود و در حال حاضر محمود یاوری سرمربیگری این تیم را برعهده دارد. این باشگاه به همراه باشگاه‌های ملوان بندر انزلی و ابومسلم خراسان و فولاد خوزستان از بازیکن‌سازترین تیم‌های فوتبال ایران است[نیازمند منبع]. این باشگاه مدتی به مقاومت سپاسی تغییر نام داد اما مجدداً در سال ۱۳۹۰ نام باشگاه به همان نام سابق فجر سپاسی بازگشت.

بهترین مقام این تیم در لیگ ایران در فصل ۷۸-۷۹ به دست آمد که این تیم در رده سوم آن دوره از لیگ قرار گرفت. این تیم یک بار هم در سال ۱۳۸۰ با قهرمانی در جام حذفی ایران در مسابقات جام برندگان جام آسیا حضور پیدا کرد که البته در آن مسابقات با قبول شکست از تیم السد قطر از دور رقابت‌ها حذف گردید.

باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز توانسته است در رقابت های جام حذفی یک بار در سال۸۰-۱۳۷۹ قهرمان شود و ۲ بار در سال های۸۲-۱۳۸۱،۸۱-۱۳۸۰ نایب قهرمان شود./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.