باشگاه مخاطبان رادیو فصلی خدمات ویژه ای برای مخاطبان همیشگی خود دارد

۵ مهر – ۰۳:۳۶:۰۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

باشگاه مخاطبان رادیو فصلی با هدف برقراری ارتباط دو سویه، و با استفاده از ایده ها و نظرات مخاطبان از اول مهر ماه همزمان با افتتاح رادیو مهر  به بهره برداری رسید .
به گزارش خبرگزاری ممتاز، باشگاه مخاطبان این رادیو  تلاش می کند  از طریق عضویت در این باشگاه ظرفیت وتوانایی های مخاطبان  خود را شناسایی کرده و در امور مختلف  از آن بهره  کافی ببرد .
باشگاه مخاطبان رادیو فصلی با بهره گیری از ظرفیت های خود خدماتی  را برای مخاطبان خودفراهم می آورد که از آن جمله می توان به  عضو گیری، تشکیل جامع مخاطب فعال ، ” امتیاز دهی به مخاطبان بر اساس فعالیت های آنها در رادیو فصلی اعم از شرکت در مسابقات وهمراهی با برنامه ها از طریق تماس های تلفنی ،تلفن گویا و پیامک ها ” دریافت فایل های صوتی و تصویری جهت برنامه سازی و مشارکت مخاطبان در تولید برنامه ، دعوت از مخاطبان عضو جهت شرکت در مسابقه ، برگزاری تور های آشنایی با روال برنامه سازی و دیدار حضوری با برنامه سازان و مجریان برتر ، آزمون گویندگی و تست
صدا ، ارایه کارت عضویت در باشگاه و بهره برداری اعضا از خدمات متنوع و مستمر ویژه مخاطبان رادیو فصلی در نظر گرفته است .
همچنین علاقه مندان با عضویت دراین  باشگاه می توانند  با ارائه ایده و نظرهای خود در موضوعات مختلف ، با کسب امتیازات بیشتر وخدمات ویژه رادیو فصلی ازجمله دریافت بسته های متنوع متناسب با خدمات این رادیو  ، ارائه تسهیلات و تخفیف استفاده از خدمات اسپانسر های رادیو فصلی ، دریافت کارت عضویت جهت بهره برداری ازتسهیلات  ،ارایه کارت شارژکتاب های گویا  ، امکان شرکت در مسابقات حضوری، بازدید از مراحل ضبط برنامه ،ارتباط مستقیم با عوامل برنامه ساز و مجریان رادیو فصلی فراهم شده است .
یاد آور می شود به منظور قدر دانی از حضور همیشگی و دائمی شنوندگان رادیو فصلی  به افرادی که در طول این ۳ ماه با ارسال پیامک همراه ما بودند به قید قرعه با کسب ۲۰۰۰ امتیاز  کمک هزینه ی عمره مفرده و کسب ۱۲۰۰ امتیاز  کمک هزینه ی  کربلای معلی به مخاطبان فعال و همیشگی این رادیو  اهدا می شود  .
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت رادیوفصلی  به نشانی http://1055.irib.ir مراجعه و از امکانات این باشگاه استفاده لازم را ببرند.
این رادیو از ۶ تا ۱۰ صبح در بخش صبحگاهی  و ۱۶ تا ۲۰ نیز برنامه عصرگاهی را به روی آنتن می برد . در واقع این شبکه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر هابر روی  موج۵/۱۰۵ قابل دریافت و شنیدن است  .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۶۱۵۳۶۰۰۸۹۷


خبرگزاری آریا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نظری:

    با سلام
    لطفا جهت تست صدای گویندگی به صورت حضوری راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.