باشگاه پرسپولیس: بازیکنان از آپشن‌های فصل قبل هنوز طلب دارند

باشگاه پرسپولیس به خبر منتشر شده درباره دریافت مبالغ قرارداد فصل گذشته بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره اعلام کرد که :”چرا آمار مطالبات سرخ‌ها بابت فصل گذشته کامل به رسانه‌ها داده نمی‌شود؟ ما مانده‌ایم‌ چه کسانی این آمار و ارقام را به رسانه‌ها می‌دهند. بسیاری از بازیکنان طلب دارند. این طلب چه بابت آپشن باشد و چه بابت آپشن‌ها نباشد چه تفاوتی دارد؟ چرا دقیقا قبل از داربی آمار مطالبات بازیکنان به این شکل به رسانه‌ها داده می‌شود. تاکید داریم طلب فصل قبل بابت مبلغ قرارداد با آپشن هیچ فرقی ندارد، چرا گه آپشن ها هم جزو تعهدات باشگاه به بازیکن است که پرداخت نشده و سرخ ها با صبوری منتظر هستند تا باشگاه این بدهی ها را به این عزیزان که فصل قبل هم دبل قهرمانی  را رقم زدند پرداخت کند و بیش ازاین شرمنده شان نباشد.

چرا گفته نمی‌شود چه حجمی از بدهی برجای مانده و چه حجمی از درآمدها نزد سازمان لیگ و درآمدهای اسپانسری این فصل بابت مطالبات فصل قبل سرخ ها پیش خور شده و در این شرایط اقتصادی چرا هزینه های باشگاه افزایش یافته و این اتفاقات در چالش های مالی کنونی باشگاه و دریافتی ۳۵درصدی سرخ ها که کمتر از بسیاری تیم‌ها بوده و منجر به عدم دریافت پاداش بسیاری از بردهای فصل جاری شده؟

چه کسی می‌تواند منکر تاثیرگذاری کاپیتان سیدجلال در هفت قهرمانی پرسپولیس شود؟ چه کسی می‌تواند ذره‌ای از زحمات، معرفت و صبوری سرخ ها که حق و حقوق خود را بابت فصل قبل و این فصل دریافت نکرده‌اند کم کند؟ هدف برخی از اینکه اطلاعات ناقص به رسانه‌ها می‌دهند و می‌گویند مطالبات فصل قبل صد در صد تسویه شده چیست؟ مگر آپشن قرارداد جزو تعهدات نیست؟

 تاکید داریم برخی از سرخ‌ها بابت فصل قبل ده تا سی درصد طلب دارند و این انکار شدنی نیست”.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.