باقری: اختلافی با کسی ندارم

۱۳م اسفند ،

 کوروش باقری در گفت‌و‌گو با  خبرگزاری فارس در خصوص اعلام لیست جدید تیم ملی وزنه‌برداری و غیبت پنج ملی‌پوش المپیکی در این لیست گفت:‌ تیم ملی همانطور که از اسمش پیداست به شخص خاصی تعلق نداشته و متعلق به یک مملکت است. هر زمان وزنه‌بردارانی که بیرون از گود مانده‌ و به تیم ملی دعوت نشده‌اند، آماده شوند و بتوانند رکوردهای قابل قبولی را از خود به ثبت برسانند در خدمت‌شان هستیم.

وی ادامه داد: امیدوارم وزنه‌برداران المپیکی که به تیم ملی دعوت نشده‌اند، بتوانند در هر مکانی حتی در خانه‌هایشان به شرایط مطلوب و آمادگی ایده‌آل دست پیدا کنند که در این صورت حتی در فاصله یک هفته مانده به هر رقابتی در خدمتشان هستیم.

باقری در این خصوص تأکید کرد: فکر نمی‌کنم برای وزنه‌برداران المپیکی که به تیم ملی دعوت نشده‌اند، رسیدن به شرایط ایده‌آل و زدن ۴ وزنه در یک رقابت سالم بین سایر هم دسته‌هایشان در مسابقات، کار سختی باشد. سعید محمدپور هم اگر به تیم ملی دعوت شد به این دلیل بود که یک ماه قبل را در اردوی تیم‌های ملی رده‌های سنی در کنار خودم تمرین کرده و از شرایط خوبی برای حضور در تیم ملی برخوردار بود، ضمن اینکه وی در فینال لیگ هم وزنه زد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعی از شرایط برخی از این نفرات ندارد، در خصوص اینکه این وزنه‌برداران همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: در این خصوص فقط به ذکر این نکته بسنده می‌کنم که مگر آسیب‌دیدگی و مصدومیت در قبل و قبل از المپیک وجود نداشت و این اشخاص در مدت پس از المپیک مصدوم شده‌اند یا مگر همین دیروز آسیب دیده‌اند؟

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری یادآور شد: باز هم تأکید می‌کنم که قدم المپیکی‌ها روی چشمم و در صورتی که آمادگی‌شان را اعلام کرده و رکوردهای خوبی بزنند به تیم ملی دعوت خواهند شد. اتفاقاً خوشحال هم می‌شوم اگر آنها در هر جایی بیرون از اردو خود را آماده کرده و پس از آمادگی به تیم ملی بیایند! این تعداد پس از کسب مدال المپیک دیگر حرفه‌ای شده و از همه چیز سر در می‌آورند.

وی در پایان در خصوص شایعه اختلافش با وزنه‌برداران المپیکی گفت: هیچ اختلاف و مشکلی با کسی ندارم، اما دوست هم ندارم آرامشی و نظم و انضباطی که در اردوها وجود دارد به هم بخورد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.