باقری: سهراب و کیانوش المپیکی وزنه زدند/ به دنبال قهرمانی نیستیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری با تمجید از عملکرد شاگردانش در رقابتهای دسته ۸۵ کیلوگرم قهرمانی آسیا گفت: مرادی و رستمی هر دو المپیکی وزنه زدند و از این بابت بسیار خوشحالم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، کوروش باقری با مثبت ارزیابی کردن عملکرد سهراب مرادی و کیانوش رستمی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کیانوش با توجه به تمریناتی که در این چند هفته اخیر داشت، در روز مسابقه بسیار خوب عمل کرد و نشان داد یک وزنه بردار مسابقه ای است. سهراب هم که دیگر نیازی به تعریف ندارد. او بسیار عالی بود و نشان داد می توان به آینده وزنه برداری در دسته ۸۵ امیدوار بود.

از باقری در مورد شانس های ایران برای کسب مدال در سته ۸۵ کیلوگرم المپیک سئوال شد که او در پاسخ گفت: الان زود است که بخواهیم در مورد مدال المپیک صحبت کنیم اما با ادامه این روند می شود به موفقیت سهراب و کیانوش در لندن امیدوار بود. البته نباید حریفان را هم دست کم گرفت؛ چراکه میدان المپیک با هر مسابقه بزرگ دیگری فرق دارد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در ادامه با اشاره به شانس قهرمانی ایران در کره جنوبی گفت: با وجود آنکه شانس ما برای قهرمانی در آسیا بسیار بالا رفته است اما هنوز هم می گویم قهرمانی در این رقابتها برای من خیلی مهم نیست چراکه ما به فکر درخشش در المپیک ۲۰۱۲ لندن هستیم.

باقری افزود: تمرینات تیم ملی حتی در کره جنوبی هم بدون وقفه ادامه دارد و این طور نیست که وزنه بردارانی که روی تخته رفته اند تا زمان بازگشت به تهران استراحت کنند. برای من موفقیت در المپیک از هر عنوان دیگری با ارزش تر است. به همین خاطر سعی کرده ام این هدف بزرگ را به تمامی اعضای تیم ملی هم القا کنم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.