باقری معتمد به فینال تکواندو رسید

محمد باقری معتمد با پیروزی مقابل حریف برزیلی، به نیمه نهایی وزن ۶۸- تکواندو راه یافت تا نهمین مدال کاروان ایران به دست آید.
https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/b7c30__4h1pdz0rcrb2nb3li0m3.jpg

تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم ایران که عنوان قهرمانی جهان را نیز در کارنامه دارد، در دیدار نیمه نهایی مقابل سیلوا از برزیل رفت و با برتری۴ بر ۴ با رای داوران به فینال رسید.

در وقت اول باقری معتمد همانند دیدارهای قبلی خود ریسک نکرد و بیشتر در انتظار حملات سیلوا بود. دو تکواندوکار در وقت اول امتیازی نگرفتند و راند نخست به پایان رسید.

در وقت دوم باقری معتمد به زیبایی به امتیاز رسید، دو اخطار سیلوا هم باعث شد تا دومین امتیاز برای باقری معتمد ثبت شود. در ادامه نماینده‌ی ایران هم یک اخطار گرفت. در پایان راند دوم تابلو نتایج امتیاز ۲ بر یک به سود باقری معتمد را نشان می‌داد.

در وقت سوم معتمد باز هم روی حملات حریف امتیاز گرفت اما با زمین خوردن یک اخطار هم دریافت کرد و یک امتیاز از دست داد، اما مجددا روی حملات سیلوا ضربه زد و امتیاز چهارم را گرفت، اخطار دوم سیلوا امتیاز پنجم را برای تکواندوکار ایران ثبت کرد. در حالی که تنها شش ثانیه به پایان مانده بود، مربی برزیل اعتراض کرد تا از آخرین حربه‌ی خود استفاده کند و این در حالی بود که ضربه‌ی او اصلا به سر باقری معتمد اصابت نکرده بود. اما در فاصله‌ی یک ثانیه مانده به پایان باقری معتمد یک ضربه سر خورد و بازی ۵ بر ۵ شد. این در حالی بود که او می‌توانست به راحتی خودش را روی زمین بیندازد و تنها یک اخطار بگیرد.

در راند طلایی دو مبارز امتیازی نگرفتند و داوران مشورت کردند و حکم به برتری باقری معتمد دادند.

باقری معتمد در دیدار پایانی برای کسب نشان طلا ساعت ۲ بامداد جمعه به مصاف سروت تازگل، نفر اول رنکینگ جهان به روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۵۲ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۹ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , باقری معتمد, تکواندو, فینال تکواندو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.