باقری: یخ تیم ما شکسته است / فردا بهترین مدال‌ها را می‌گیریم

به گزارش خبرآنلاین؛ البته این بار ترک کردن نه از روی نارضایتی، بلکه از روی رضایت بود. کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران که این بار راضی تر سالن مسابقه ها را ترک می کرد در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرآنلاین اظهار کرد: «من از این بابت خوشحالم که روند تیم ما رو به رشد است. ببینید ما پس از رضازاده مدال المپیک نداشتیم، اما اکنون دو جوان ما به مدال المپیک رسیده اند، این خیلی با ارزش است. البته هنوز پرامیدترین وزنه بردار ما برای رقابت مانده است.»

وی ادامه داد: «اکنون یخ بچه های ما و به طور کلی یخ کاروان ایران شکسته شده و درحال مدال آوری هستیم. فردا روز بزرگی برای ورزش ایران است. ما در فوق سنگین دو وزنه بردار بسیار خوب داریم که نمی خواهند از این غافله مدال آوری عقب بیفتند. بهداد بهترین‌ها را می خواهد و سجاد انوشیروانی نیز انگیزه بسیار بالایی برای رسیدن به مدال المپیک دارد.»

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در مورد نصیرشلال یادآور شد: «درحالی که این مدال را مدالی با ارزش می دانم، اما فکر می کنم نواب در حرکت آخر دوضرب باور نداشت که می تواند طلایی المپیک باشد. اگرچه وزنه ۲۲۷ کیلوگرم هم بسیار بالا بود.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.