بالاخره آلبوم «یه دنیا حرف» از مهدی یغمایی انتشار یافت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

پوستر آلبوم «یه دنیا حرف»

پوستر آلبوم «یه دنیا حرف»

موسیقی ایرانیان – علی ربیعی: اولین آلبوم رسمی مهدی یغمایی خواننده جوان و خوش صدای موسیقی ایران با عنوان «یه دنیا حرف» پس از مدتها انتظار دوستداران این خواننده و در سکوت خبری انتشار یافت.

به گزارش خبرنکار موسیقی ایرانیان،  اواخر سال ۹۰ بود که خبرهای انتشار یافتن اولین آلبوم رسمی مهدی یغمایی جدی تر شد و حتی در پاییز ۹۱ نیز دموی این آلبوم انتشار یافت تا همه مخاطبین این یغمایی منتظر عرضه آلبوم «یک دنیا حرف» باشند، اما این اتفاق نیفتاد تا مهدی یغمایی در گفتگویی اعلام کند به طور کل انتشار یافتن «یک دنیا حرف» منتفی است و ایشان مشغول تولید یک آلبوم تازه است.

آهنگسازی و تنظیم این اثر برعهده مهدی یغمایی، میلاد اکبری، پوریا حیدری، سعید سام و بابک وزیری بوده و ترانه های آلبوم نیز سروده علی بحرینی، مهشاد عرب، مهدیه عرب، حامد صوفی پور، نیلوفر کولی وند و پوریا ربیعی است.

مهدی یغمایی پیشتر در گفتگو با موسیقی ایرانیان دربارهٔ وسواسی که برای تولید این آلبوم داشته توضیح و گفته بود: «خیلی برای این آلبوم زحمت کشیده‌ام، فقط امیدوارم وسواس‌های من به کلیت آلبوم ضربه نزند و نتیجه مثبت داشته باشد. در این اثر سعی کرده‌ام یک مهدی یغمایی تازه باشم. با توجه به اینکه من در قبل بیشتر موسیقی غربی و راک کار می‌کردم همه سعی‌ام این بوده که در این آلبوم بیشتر به مولفه‌های موسیقی ایرانی نزدیک شوم و از آن بهره‌مند شوم. در عین حال برای همه سلیقه‌ها هم قطعه ای در آلبوم وجود دارد و به نظرم همین هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند، در کل به آینده آلبوم بسیار امیدوارم.»

شایان ذکر است که شهریور ماه سال جاری نیز اولین کنسرت رسمی مهدی یغمایی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم «یه دنیا حرف» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.