بالاخره استان تهران تعطیل شد

۱۴م دیماه ،

شنبه ۱۶دی ۹۱ کلیه مدارس و ادارات استان تهران تعطیل است.

 پس از کش و قوس های فراوان، بالاخره تهران تعطیل شد.

به گزارش ممتازنیوز، تمام مراکز اداری و آموزشی استان تهران ، به جز اورژانس ها،در روز شنبه آینده تعطیل است.

 جلسه کارگروه ملی و کمیته هماهنگی مواقع اضطرار استان تهران که هم‌اکنون در محل سازمان حفاظت محیط زیست در حال برگزاری است، تصویب کرد، شنبه ۱۶دی ۹۱ کلیه مدارس و ادارات استان تهران تعطیل است.

این جلسه با حضور محمدی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مرتضی تمدن استاندار تهران، رئیس سازمان هواشناسی، نماینده وزارت بهداشت، نماینده ارژانس و سایر اعضای کارگروه در محل سازمان محیط زیست در حال برگزاری است.

در این جلسه تصویب شد، اولا اجرای محدودیت طرح زوج و فرد از درب منازل از روز شنبه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

همچنین ممنوعیت فروش طرح روزانه ترافیک از شنبه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد .

همچنین تصویب شد، کلیه نیروگاه‌ها و کارخانه‌هایی که از سوخت مازوت استفاده می‌کنند، تا اطلاع ثانوی باید از گاز استفاده کنند.

مصوبه دیگر این کارگروه اذعان دارد: کلیه تمرینات ورزشی و مسابقات ورزشی استان تهران از روز جمعه تا دوشنبه ۱۸ دی لغو شده است.

در این جلسه که به  خاطر آلودگی هوا  در محل سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل شده، همچنین تصویب شد، کلیه مراکز آموزش عالی، دانشگاهها،وزارتخانه‌ها، نهادها و موسسات دولتی و عمومی و بانکها در روز شنبه ۱۶ دی ۹۱ تعطیل است.

در این جلسه مصوب شد ، همچنین بانکها موظف می باشند، نسبت به ایجاد شعب کشیک در روز شنبه اقدام کنند، کلیه مراکز درمانی، اورژانس و آتش نشانی فعال و دایر خواهند بود.


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.