بالاخره مجوز گوچی صادر شد

جمال نظری: نظری و قوچان نژاد مشکلی برای به ایران آمدن ندارند

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: بالاخره بعد از گذشت ۲ ماه رضا قوچان نژاد مجوز بازی کردن برای تیم ملی را گرفت. او حالا می تواند در بازی با کره جنوبی تیم ملی را همراهی کند. فیفا اجازه بازی کردن قوچان نژاد را که در اردوی مجارستان به جمع ملی پوشان اضافه شده بود صادر نکرده بود.

ظاهرا او زمانی که ایران را ترک کرده، پاسپورت ایرانی اش را گم کرده و به همین دلیل فدراسیون نمی توانست ثابت کند که او ایرانی است. کارلوس کی روش به او علاقه زیادی دارد و معتقد است که می تواند مشکل گلزنی تیم ملی را حل کند.

تیم ملی تا حالا ۳ بازی در انتخابی جام جهانی برگزار کرده و فقط یک گل زده است. همین مسئله باعث شده که حالا کروش امیدوار باشد که قوچان نژاد مشکل گلزنی این تیم را حل کند. اگر اتفاق خاصی نیفتد به احتمال زیاد قوچان نژاد در ترکیب ثابت تیم ملی قرار خواهد گرفت.

بالاخره مجوز گوچی صادر شد

امین جمالی، عضو کمیته روابط بین المللی فدراسیون گفت که نامه فیفا روز چهارشنبه به دست آنها رسیده است: «نامه فیفا روز چهارشنبه به دست ما رسید و قوچان نژاد مشکلی برای بازی با کره نخواهد داشت. ما از دو روز قبل می دانستیم که مجوز بازی کردن او صادر شده ولی فیفا برای فکس کردن نامه او مشکل داشت و به همین دلیل آنها در نهایت نامه را برای ما ایمیل کردند.»

او گفت که سفارت ایران در هلند توانست سندی رو کندن که فیفا را قانع کند قوچان نژاد ایرانی است: «واقعا سفارت ایران در هلند خیلی به ما کمک کرد. آنها سندی رو کردند که ثابت کند رضا، ایرانی است. او دیگر مشکلی برای بازی کردن در تیم ملی نخواهد داشت.»

اما بعد از اینکه مجوز بازی کردن قوچان نژاد صادر شد، این سوال به وجود می آید که آیا او و امید نظری می توانند برای بازی با کره جنوبی به ایران بیایند. این دو بازیکن با مشکل خدمت سربازی روبرو هستند.

با این حال عضو کمیته بین المللی فدراسیون گفت که آنها مشکلی برای به ایران آمدن نخواهند داشت: «این دو نفر برای یک بار به ایران آمدن مشکلی ندارند و می توانند برای بازی با کره جنوبی به ایران بیایند. در ضمن ما دنبال حل کردن مشکل هستیم و خیلی زود مشکل قوچان نژاد و نظری را حل می کنیم. دقیقا مثل کاری که برای اشکان دژاگه کردیم.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.