بالاخره «یک لحظه عاشق شو» با صدای حامی مجوز گرفت

۲۱فروردین۱۳،

حامیموسیقی ایرانیان – زینب مرتضایی فرد: حمید حامی خواننده مطرح و بنام موسیقی پاپ پس از دو سال انتظار موفق شد مجوز آلبوم موسیقی «یک لحظه عاشق شو» را دریافت کند و به زودی این اثر در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، «یک لحظه عاشق شو» پنجمین آلبوم موسیقی حامی است که برای اولین بار در سبک موسیقی پاپ راک و در یازده قطعه روی پیشخوان موسیقی قرار خواهد گرفت و این آلبوم مانند دگیر آثار این خواننده جوان و موفق کشورمام مضمون و حال و هوایی عاشقانه دارد و ترانه‌های آن را بابک صحرایی، پوریا ربیعی و مریم اسدی سروده‌اند.

حامی اوایل هفته جاری اعلام کرده بود که اگر نتواند این آلبوم را اردیبهشت امسال منتشر کند، برای همیشه با دنیای خوانندگی خداحافظ می‌کند.

این خواننده همچنین گفته بود: «مراحل صدور مجوز برای آلبوم یک لحظه عاشق شو، دو سال طول کشید که تصور می‌کنم وقتی صدور مجوز یک آلبوم دو سال زمان برد، کمی جای تامل دارد. حامی که از آهنگسازان و خوانندگان جوان و توانمند موسیقی کشورمان است، پیش از این بار‌ها از دست پنهان مافیای موسیقی پاپ و دخالت‌های گسترده آنان در امور مختلف صحبت کرده و همچنین به روند این موسیقی در کشورمان انتقادات بسیاری داشته است.

این خواننده تاکنون آلبوم‌های موسیقی «حامی»، «دو نیمه رویا»، «فقط نگاه می‌کنم»، «بوی گندم» و «آخدا» را منتشر کرده و از سال ۱۳۸۹ تاکنون هیچ آلبومی از وی روانه بازار نشده است. این خواننده همچنین تیتراژ فیلم‌های سینمایی چون «سام و نرگس»، «گل یخ»، «هدف اصلی» و مجموعه‌های تلویزیونی «مردان کوچک»، «جوانی»، «سلام» و «با من حرف بزن» را خوانده است.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.