باند دوم بزرگراه بیرجند – سربیشه با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح شد

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/قطعه اول از باند دوم بزرگراه بیرجند – سربیشه عصر روز دوشنبه طی مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بهره برداری شد.ساخت قطعه اول از باند دوم بزرگراه بیرجند – سربیشه به طول ۱۵ کیلومتر ۷۳ میلیارد ریال هزینه در بر داشت.
به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) در همین چارچوب طرح بهسازی و روکش آسفالت باند اول محور بیرجند – سربیشه به طول ۶۰ کیلومتر و هزینه ۱۳۸ میلیارد ریال بطور همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.
همچنین در این مراسم عملیات اجرایی قطعه دوم باند دوم محور بیرجند – سربیشه به طول ۱۷ کیلومتر با برآورد اعتبار اولیه ۱۷۹ میلیارد ریال و نیز عملیات اجرایی قطعه دوم باند دوم محور بیرجند – قاین به طول ۴۱ کیلومتر با برآورد اعتبار اولیه ۳۸۵ میلیارد ریال آغاز شد.
بهره برداری همزمان از بزرگراهها و راههای مواصلاتی اصلی و روستایی در بیرجند، افتتاح سه بیمارستان در سربیشه، سرایان و درمیان و افتتاح همزمان ۱۲ هزار و ۶۱۷ واحد مسکونی مسکن مهر از برنامه های سفر امروز محمدرضا رحیمی به خراسان جنوبی است.
معاون اول رییس جمهور امروز هنگام ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: توجه به مناطق محروم از کارهای اساسی و بسیار مهم دولتهای نهم و دهم بوده لذا اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته بطوری که در توجه به مناطق محروم دولتهای نهم و دهم سرآمد دولتهای قبل قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در راستای انجام کارهای بزرگ عمرانی، سفرهای استانی و شهرستانی هیات دولت شکل گرفت تا محدودیتها و نیازمندیها در مناطق مختلف شناسایی و مصوبات خوبی نیز در زمینه رفع این مشکلات به تصویب رسید.
رحیمی به اقدامات بسیار خوب دولت در زمینه مسکن مهر نیز اشاره و بیان کرد: در بخش مسکن مهر نیز اقدامات بسیار اساسی صورت گرفته بطوری که با ورود به هر استان و شهرستان این خدمات به خوبی نمایان است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.