باند «محمود شیشه» منهدم شد

فرمانده انتظامی مشهد از انهدام یک باند زورگیری که تحت عنوان باند «محمود شیشه» فعالیت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احد کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت به عنف و زورگیری شبانه از شهروندان ساکن بلوار اندیشه و خیابان‌های اطراف آن در مشهد بررسی و رسیدگی به موضوع به طور ویژه‌ای در دستور کار ماموران کلانتری قاسم‌آباد این شهر قرار گرفت.

رییس پلیس مشهد ادامه داد: در همین راستا ماموران حین انجام تحقیقات در محل‌های وقوع جرم بودند که متوجه شدند ۴ تن که روی دو موتورسیکلت سوار بودند با شیشه‌ای شکسته قصد تهدید عابران و زورگیری از آنان را دارند.

کریمی با بیان اینکه ماموران پس از رویت متهمان به سرعت وارد عمل شده و با اعلام آن به سایر واحدهای محلی و اجرای طرح مهار دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند، اظهار کرد: سرانجام پلیس دو تن از عاملان این سرقت‌ها را با همکاری شهروندان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کرد.

وی با بیان اینکه دو تن دیگر از متهمان نیز با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شده‌اند، خاطر نشان کرد: دو متهم دستگیر شده که جوانان ۲۸ و ۳۰ ساله بودند پس از انتقال به مقر انتظامی به بزه انتسابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای دستگیری دو متهم فراری با جدیت ادامه دارد، از شهروندان خواست چنانچه مورد زورگیری به شیوه مشابه این افراد در این محدوده از شهر مشهد شده‌اند یا اطلاعی از محل اختفای متهمان دارند، مراتب را سریعا از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.