باند معروف اسفند نابود شد

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عزت الله عزتی از دستگیری اعضای یک باند سرقت و اوراق خودرو معروف به اسفند، در محدوده خیابان گلبرگ خبر داد.

این مقام انتظامی گفت: چندی پیش طی تحقیقات انجام شده از سوی ماموران تجسس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ مشخص شد که اعضای یک باند سرقت و اوراق خودرو معروف به اسفند، پس از رهایی از زندان مجددا به سراغ اقدامات مجرمانه خود رفته و پس از سرقت چند خودرو اقدام به اوراق آنها کرده و به خریداران اجناس دزدی می‌فروشند.

وی افزود: بر همین اساس محدوده فعالیت این متهمان تحت نظر قرار گرفت و اعضای آن به طور نامحسوس تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه ماموران این کلانتری روز گذشته موفق شدند دو تن از اعضای این باند را که در خیابان جشنواره در حال اوراق یک خودروی سواری بودند، شناسایی کنند.

عزتی اظهار داشت: بلافاصله ماموران کلانتری۱۴۷ گلبرگ برای دستگیری متهمان اقدام کردند که هر دو متهم در تعقیب و گریزی کوتاه در یک ساختمان نیمه کار در همان حوالی بازداشت شدند.

سرکلانتر چهارم ادامه داد: در مسیر تعقیب سارقان در ساختمان مذکور مشاهده شد که اقلامی شامل، هفت حلقه رینگ لاستیک اسپرت و ساده، یک عدد باطری خودرو، چهار عدد باند، چهار عدد چراغ، یک عدد ضبط و پخش خودرو، دو عدد قفل فرمان بریده شده، هفت گوشی تلفن همراه مسروقه وجود دارد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس ضمن هماهنگی با مقام قضایی محل مذکور مورد بازرسی قرار گرفت که تعدادی دیگر از اموال مسروقه کشف و ضبط شده و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد که طی بازجویی‌های انجام شده هر دو متهم که سعید و حسین نام داشتند به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و اوراق آن و همچنین فروش قطعات اوراقی به خریداران اجناس مسروقه، اشاره کرده و همچنین به همدستی با فردی دیگر به نام مجید اعتراف کردند.

عزتی اضافه کرد: در ادامه دو دستگاه خودروی پراید دیگر از محدوده تهرانپارس و حکیمیه با راهنمایی‌های متهمان شناسایی شده و ماموران سرکلانتری ۱۴۷ گلبرگ همدست این متهمان را شناسایی و در محل اختفایش بازداشت کردند که پس از تکمیل پرونده و صورتجلسه برای سیر تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل شدند.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.