بانک قرض‌الحسنه مهرازبانک ملی مدیرگرفت

۴ م دیماه ،

بینا- پدرام به عضویت هیأت مدیره بانک قرص الحسنه مهر ایران منصوب شد.
به گزارش بینا، مراسم تودیع و معارفه آقایان گلباز و پدرام عضو هیأت مدیره سابق و جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور آقای حسین‌زاده عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران و آقایان مصطفی‌پور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد.
پدرام پیش از این در سمت مدیر امور توسعه سرمایه انسانی بانک ملی ایران فعالیت می‌کرد.
حسین‌زاده در این مراسم با تاکید بر آمادگی بانک ملی ایران برای هرگونه تعامل و همکاری بین این بانک و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: در فضای رقابتی امروز، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از جایگاه خوبی در میان آحاد مردم برخوردار بوده و اعتبار و اعتماد لازم را کسب کرده است.
وی بیان داشت: اکنون پس از گذشت ۵ سال از فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران، شاهد موفقیت آن در عرصه‌های مختلف و کمک به آحاد جامعه هستیم.
عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به توانمندی‌های آقای پدرام در عرصه بانکی ابراز امیدواری کرد با حضور و استفاده از تجارب وی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شاهد اشاعه خدمات بهتر برای بانک و مردم باشیم.
مصطفی‌پور نیز در ادامه با اشاره به برکات قرض‌الحسنه و عنوان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه ملاک ارزیابی بانک توسط مردم است، افزود: خدمت در این بانک ارزشی، توفیقی از جانب خداوند محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: مسیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مسیر ثواب و خیر است و این مسیر راهی است که باید به درستی آن را صیانت کرد.
در ادامه مراسم آقای گلباز عضو سابق هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و از مدیران با سابقه بانک ملی ایران که به افتخار بازنشستگی نایل آمده است با اشاره به موفقیت‌های این بانک در سیستم بانکی که نشان‌دهنده مدیریت مدبرانه حاکم بر آن و مجموعه کارکنان آن می‌باشد ابراز امیدواری کرد، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سطح جهان الگویی از بانکداری اسلامی برای دیگر کشورها باشد.
در پایان مراسم آقای پدرام با اعلام اینکه بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران نماد‌ بانکداری اسلامی است، بیان داشت: بانک ملی ایران با معرفی همکاران به سایر بانک‌ها توانسته توان مدیریتی خود را اثبات کند.
وی در ادامه بر لزوم تعامل و همکاری با کارکنان جهت دستیابی به اهداف عالی این بانک تاکید کرد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.