بانک ملی بیشترین تسهیلات گردشگری را پرداخت کرد

۱۶م اسفند ،

بانک ملی بیشترین تسهیلات گردشگری را پرداخت کرد | چاپ |
جمعه ۱۸ اسفند ساعت ۱۰:۳۸

بینا- مراسم افتتاحیه سومین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور جمعی از مسئولان کشوری،تعدادی از سفرای کشورهای خارجی، استانداران و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
به گزارش بینا، بانک ملی ایران نیز با برپایی غرفه ای در این نمایشگاه حضوری فعال دارد و با معرفی امکانات و سرویس های خود در حوزه های بانکداری پاسخگوی مشتریان خواهد بود.
این نمایشگاه تا تاریخ ۱۸ اسفند ماه ادامه دارد و پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.
دکتر ملک زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از غرفه بانک ملی ایران با ابراز رضایتمندی از مشارکت این بانک در فعالیت های گردشگری بیان داشت: بانک ملی ایران بیشترین میزان تسهیلات گردشگری و میراث فرهنگی به مبلغ ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را در سیستم بانکی پرداخت نموده است. همچنین این بانک تسهیلات خرد بسیاری در حوزه گردشگری در کل استان ها پرداخت کرده است.
گفتنی است بانک ملی ایران اخیراً تفاهمنامه ای با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری منعقد نمود که براساس آن اعطای تسهیلات و تامین منابع مالی طرح های معرفی شده این سازمان در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و بهره برداری اقتصادی از بناهای تاریخی ثبت شده تا سقف ۲ هزار میلیارد ریال مد نظر قرار گرفته است.
همچینین  علیشیری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی از غرفه بانک ملی ایران بازدید بعمل آوردند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.