بانوی کماندار ایران: تا این فدراسیون باشد مسابقه نخواهم داد


زهرا دهقان اعلام کرد، از این پس به صورت انفرادی تمرین کرده و تا روزی که فدراسیون فعلی بر سر کار باشد، در ورزش قهرمانی حضور نخواهد داشت.
 
به گزارش ایسنا، بانوی کماندار ایران در المپیک لندن در جمع خبرنگاران گفت: “با این وضعیت به جایی نخواهیم رسید و وقت‌مان را تلف می‌کنیم. از این پس نیز انفرادی تمرین خواهم کرد و دیگر در تیم ملی نخواهم بود. به امید روزی که این سیستم‌ تغییر کند.”
 
وی همچنین گفت: “عملکرد ما در المپیک باید بهتر از این می‌شد. مشکلی که در مرحله مقدماتی داشتم، در دور حذفی نیز به سراغم آمد. در این دو مسابقه تیر پرشی زدم. در این مواقع مربی می‌گوید که چه کار باید کرد.”
 
دهقان در پاسخ به این سوال که آیا قبل از حضور در لندن از کمیته ملی المپیک شکایت کرده‌اید، گفت: “آن موقع قرار بود فرد دیگری را به جای ما به المپیک بفرستند و کسی هم با ما همکاری نمی‌کرد. به همین خاطر مجبور شدیم، شکایت کنیم. از درس و زندگی خود به خاطر رسیدن به چنین روزی زده بودیم، اما خیلی راحت با سرنوشت ما بازی شد. اکنون اما، با توجه به اعزام خودمان به بازی‌ها مشکل برطرف شده و از شکایت‌ خود منصرف شده‌ایم.”
 
دهقان همچنین گفت: “در این مسابقات تنها بودیم. من و وزیری به تنهایی از دهکده به ورزشگاه آمده و تنها برمی‌گشتیم. شانس آوردیم که مسابقات‌مان در یک روز نبود و توانستیم همدیگر را کوچ کنیم.”
 
دهقان در مورد تاکید این دو ملی‌پوش بر حضور مربیان کره‌ای در المپیک گفت: “میلاد وزیری ۸ و خودم ۴ سال زیر نظر مربیان کره‌ای تمرین کرده بودیم. حتی اگر آنها مربیان بدی هم بودند، دو ماه مانده به المپیک منطقی نیست که آنها را عوض کنیم. در این یکی، دو ماه بهترین مربی را هم بیاورند، نمی‌تواند کاری کند. مربیان کره‌ای در شرایط سخت به راحتی می‌توانستند ما را کمک کنند، اما در المپیک این امکان را نداشتیم. آنها تا پشت در استادیوم می‌آمدند و کمان‌هایمان را تنظیم می‌کردند و می‌رفتند.”
 
دهقان در پایان گفت: “تیروکمان ایران رو به رشد بود و داشتیم پیشرفت می‌کردیم اما متاسفانه شرایط این گونه شد، حتی مربیان کره‌ای خیلی امید داشتند که در آمریکا سهمیه تیمی را هم بگیریم و در انفرادی روی مدال برنامه‌ریزی شده بود، اما متاسفانه این گونه نشد.”


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.