بانک‌ها ۱۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی پرداخت می‌کنند

۱۲ام بهمن ،

بانک‌ها ۱۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی پرداخت می‌کنند | چاپ |
پنجشنبه ۱۲ بهمن ساعت ۲۰:۳۷

بینا- رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته بانک‌ها ۱۰ میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی در اختیار جوانان قرار می‌دهند و در قبال آن فقط یک ضامن می‌گیرند.
به گزارش بینا از بهار محمدعلی پورمختار بعد از ظهر امروز در جلسه حل مشکلات روستاییان در پنج روستای شهرستان بهار اظهار داشت: حل مشکلات مردم از خواسته‌ها و اراده قوی نظام اسلامی است و دولت نیز تلاش‌های وسیعی را آغاز کرده است.
وی با اشاره به تلاش‌های وسیع دشمن برای مقابله با ایران اسلامی گفت: مهمترین توطئه دشمن عدم خرید نفت از ایران است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ادامه داد: قبل از تیرماه روزانه ۲٫۵ میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم ولی امروز این مهم به یک میلیون بشکه رسیده است.
وی با بیان اینکه باید اشتغال مولد را افزایش دهیم،‌ ابراز داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته بانک‌ها ۱۰ میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی در اختیار جوانان قرار می‌دهند و در قبال آن فقط یک ضامن می‌گیرند.
پورمختار با بیان اینکه نگاه امروز به اقتصاد باید همانند هشت سال دفاع مقدس باشد، افزود: باید با ایثارگری و وحدت مانع از تحقق اهداف دشمنان شد.
وی با تأکید بر لزوم احیای صنایع دستی در روستاهای شهرستان از مسئولان خواست در این زمینه حمایت لازم را داشته باشند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در ادامه سخنانش با بیان اینکه در بعضی روستاها با مشکل کم‌آبی مواجه هستیم، گفت: آبرسانی با تانکر در روستاهای بالای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت قابل قبول نیست و باید برای رفع این مشکل تدبیری اندیشیده شود.
وی در پایان ابراز داشت: روستاهای بالای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت باید بر اساس قانون به شهر تبدیل شوند که سال آینده این مهم به سرانجام می‌رسد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.