بانک تجارت در برنامه‌ریزی ارتباطی برتر شد

مشاهده این خبر در وبسایت تحلیل خبری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا:

بانک تجارت در برنامه‌ریزی ارتباطی برتر شد | چاپ |
دوشنبه ۰۱ آبان ساعت ۱۵:۳۱

بینا- بانک تجارت رتبه اول “هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابـط عمومی ایران ” را دربخش برنامه‌ریزی ارتباطی، iبه خود اختصاص داد.
به گزارش تفسیری بینا، این جایزه در مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم و iبه سبب توفیقات بانک تجارت در مورد ارتباط جامع و نظام‌مند با رسانه‌ها و استفاده از ابزار نوین ارتباطی همچون پادکست خبری، بولتن خبری و پایگاه اینترنتی اینترنتی iبه روابط عمومی این بانک اهدا شد.
بانک تجارت همواره با مشارکت منظم در نمایشگاه‌ها و همایش‌های مختلف، حضور فعال خود را عرصه‌های مختلف ارتباط با مشتریان حفظ نموده است. همچنین در این خصوص مرکز اطلاع رسانی بانک تجارت – ۱۵۵۴ – با دعوت منظم و برنامه‌ریزی شده از مدیران مختلف خود iبه صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان مختلف خود است.
روابط عمومی بانک تجارت در هفتمـین دوره این سمپوزیوم نیز موفق iبه کسب تنـدیس و لوح سپاس برترین “مدیریت راهبردی روابط عمومی ” و “بخـش ویـژه ” شد و همچنین دریافت تندیس iبهترین ارتباط مردمی در جشنواره بین المللی روابط عمومی‌های برتر در سال ۹۰ ، تندیس رضایتمندی مشتری در بخش ارائه خدمات از همایش “طرح ملی سپاس” و تندیس “حلقه ارجان ۱۳۹۰” iبه خاطر نفوذپذیری تبلیغات را در کارنامه خود دارد.
هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابـط عمومی ایران در روزهای یکم و دوم آبان‌ماه و در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.