بانک تجارت در صدر لغو تحریم ها قرار گرفت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بر اساس اعلام مدیر عامل بانک تجارت، این بانک در اولویت لغو تحریم‌ها قرار گرفت.

خبراقتصادی;مدیرعامل بانک تجارت گفت: این بانک در اولویت لغو تحریم‌ها قرار دارد و بستر لازم برای جهش دوباره فعالیت‌های بین‌المللی این بانک فراهم شده است.

براساس گزارش روابط عمومی بانک تجارت، محمدرضا رنجبر فلاح در جمع تعدادی از روسای شعب این بانک با اشاره به توفیقات اخیر بانک در بازارهای پول و سرمایه اظهارداشت: خوشبختانه روند لغو تحریم‌های بانک تجارت آغاز شده و طی یکسال و نیم قبل نیز شعبه بانک تجارت در پاریس با وجود محدودیت‌ها، توانسته نقش مهمی در فعالیت‌های ارزی بانک داشته باشد.

مدیرعامل بانک تجارت افزود: شعبه بانک در پاریس در این ایام توانسته بخش‌های بسیاری از تعهدات LC خود را عملی کند و با توجه به تاکید نماینده فرانسوی این شعبه مبنی بر سرمایه قابل توجه شعبه و ارتقای نرم‌افزار‌ها، می‌تواند اولین نقطه تماس بین‌المللی بانک برای لغو تحریم‌ها و افزایش فعالیت‌ها و نقل و انتقال‌ها در سطوح بسیار بالاتر باشد.

وی افزود: خوشبختانه لغو تحریم‌ بانک تجارت در دستور کار اتحادیه اروپا قرار دارد و بر اساس آخرین خبرها، شعب پاریس و دوشنبه بانک تجارت در اولویت لغو تحریم‌ها قرارگرفته‌اند.

رنجبر فلاح تصریح کرد: بستر موفقیت و اوج‌گیری بانک فراهم شده و باید با تکریم مشتریان که به معنای واقعی ولی‌نعمت‌ ما محسوب می‌شوند این روند را تسریع بخشیم.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.