بانک توسعه تعاون ۱۰هزار شغل ایجاد می کند

۳۰اردیبهشت،

بینا- مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه با سه میلیون تومان می‌توان در بخش صنایع دستی و فرش اشتغال ایجاد کرد، از تعهد ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در بخشهای مذکور خبر داد.

به گزارش بنکر (Banker)،  ماشاءالله عظیمی با اعلام این خبر افزود:  این بانک در راستای اشتغالزایی در بخشهای تولیدی متعهد شده است تا با اختصاص تسهیلات قرض الحسنه، ۱۰ هزار فرصت شغلی در اتحادیه‌های صنایع دستی و فرش ایجاد کند  و از این طریق جهش قابل توجهی در کسب و کار پایدار به ویژه برای زنان به وجود آورد.
به گفته رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون، ایجاد شغل در بخش تعاون کاملا ارزان و کم هزینه است و سرانه حفظ اشتغال در این بخش نیز در حدود ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش‌بینی می‌شود که در هیچ بخش اقتصادی قابل مقایسه نیست.
وی سرانه ایجاد شغل در بخش تعاون را ۲۵ میلیون تومان ذکر کرد و گفت که این رقم در سال ۹۰ نزدیک به ۲۰ میلیون تومان بوده است.
عظیمی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات در سال قبل ۱۴۸ درصد رشد داشته است اظهار داشت: امسال نیز با برنامه ریزی‌های انجام شده پیش بینی می‌شود پرداخت تسهیلات ۲۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یابد و به حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برسد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.