بانک حکمت در همایش برتر شد

۳۰م دیماه ،

بینا- پژوهشکده پولی و بانکی در کنار برنامه‌های اصلی این همایش به منظور حمایت از دستاوردهای نوین بانکداری الکترونیک در کشور، بانک‌های برتر نوآور را در حوزه بانکداری الکترونیک شناسایی و از آنان در«جشنواره دکتر نوربخش» که همزمان با مراسم اختتامیه در تاریخ ۲۷/۱۰/ برگزار شد، با اعطای لوح و تندیس، قدردانی نمود.
به گزارش بینا،به منظور شناسایی و انتخاب نوآوری های برتر، فرم های مخصوص معرفی نوآوری های بانکی توسط کمیته علمی تهیه و برای کلیه بانک ها ارسال شد و از آنان خواسته شد نوآوری‌های خود را در حوزه بانکداری الکترونیک که در فاصله زمانی ۱ فروردین ۱۳۹۰ تا ۳۱ شهریور انجام شده باشند و بهره‌برداری از آن تا قبل از ۳۰ آبان تحقق یافته باشد به پژوهشکده معرفی نمایند.
خوشبختانه این جشنواره با استقبال خوبی مواجه شده است و نوآوری های متنوعی (۴۸ مورد) از بانک‌های کشور (۳۱ بانک) به پژوهشکده ارائه گردید. پس از بررسی کمیته تخصصی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، از بین محصولات بانکداری الکترونیک بانکهای ملی، حکمت ایرانیان ، سینا، پارسیان، قرض‌الحسنه مهر ایران، تجارت، توسعه صادرات بعنوان نوآوری های برتر دومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت شناسایی که نشانه و لوح تندیس آن نیز تحویل نمایند گان بانکهای مذکور گردید.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.