بانک دی صدرنشین فرابورس شد

۲۷م آذر ،

بینا- در معاملات یکشنبه فرابورس، ۴۲ میلیون اوراق بهادار به ارزش ۷۴۱/۲ میلیارد ریال در شش هزار و ۶۲۶ نوبت معامله شد.
به گزارش بینا، دیروز ۴۲میلیون اوراق بهادار میان سهامداران دست به دست شد و در بین شرکت‌های فرابورسی بانک دی با معامله ۱۲/۳ میلیون سهم به ارزش ۱۸/۳ میلیارد ریال بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد و درنهایت با ۴/۵ درصد رشد قیمت، هر سهم آن به یک‌هزار و ۴۸۸ ریال رسید. همچنین بیشترین رشد قیمت را حق‌تقدم بانک دی داشت که با رشد ۴/۹ درصدی، هر سهم آن نرخ ۲۵۶ ریال را در سیستم معاملات ثبت کرد.
این در حالی است که در بازار ابزارهای نوین مالی اوراق اجاره ماهان۲ با معامله ۱۲۸ هزار و ۶۴۰ برگه بیشترین حجم معاملات را کسب کرد و بعد از آن به ترتیب ۱۱۱هزار و ۲۵۰ برگه اجاره امید، ۸۷ هزار و ۷۴۰ برگه مشارکت نارنجستان، ۵۸هزار و ۷۶۰ برگه اجاره سامان،۵۰ هزار برگه اجاره جوپار، ۴۸هزار و ۵۵۰ برگه گواهی سپرده انصار و ۳۲ هزار و ۱۱۰برگه مشارکت نفت فصلی دادوستد شد.
قیمت هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن نیز در مرز۵۶۰ هزار ریال معامله شد. همچنین نماد معاملاتی شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و ارائه اطلاعات واقعی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف دو درصد بازگشایی شد.
نماد معاملاتی شرکت همکاران سیستم نیز پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد از دیروز معامله شد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.