بانک صادرات ایران یک بیمارستان ساخت

بینا- فاز نخست بیمارستان فوق تخصصی حضرت فاطمه (س) شهرستان ساوه که با مشارکت و همکاری بانک صادرات ایران به بهره برداری رسید.
به گزارش بینا، بانک صادرات در راستای انجام رسالت های اجتماعی خود حمایت از ساخت بیمارستان فوق تخصصی حضرت فاطمه (س) ساوه را بر عهده گرفت که طی مراسمی با حضور داورپناه مدیر امور اعتبارات و جمعی از مدیران اعتباری و استانی این بانک فاز نخست آن به بهره برداری رسید.
در این بازدید مدیر امور اعتبارات این بانک ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت این مجموعه درمانی گفت: این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های منطقه است که موجب بهبود وضعیت درمانی و ارایه خدمات پزشکی مطلوب به مردم ساوه و شهرهای همجوار می‌شود.
وی در خاتمه خاطرنشان نمود: بانک صادرات ایران آمادگی ارایه خدمات به تمامی پروژه‌های واقعی سرمایه‌گذاری را دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح و حمایت‌های تسهیلاتی بتوانیم گامی در مسیر توسعه و رونق اقتصادی هرچه بیشتر کشورمان برداریم.
همچنین مقرر شد تأمین منابع مالی به منظور بهره‌برداری از مرحله دوم این طرح نیز توسط بانک صادرات ایران صورت گیرد.
گفتنی است  بانک صادرات در راستای انجام مسئولیت­های اجتماعی خود ۷ مدرسه را در مناطق محروم کشور ساخته و اخیرا” نیز ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی را دستور کار قرار داد و همچنین به منظور کمک به اقشار کم درآمد جامعه پرداخت وام قرض الحسنه درمان به بیماران نیازمند را در اولویت سیاست های خود قرار داده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.