بانک صادرات سهام غدیر را می فروشد

۲۳م دیماه ،

مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارسال اطلاعیه‌ای از طریق پایگاه اینترنتی کدال جزئیات فروش سهام سرمایه گذاری غدیر را اعلام کرد و از عرضه این سهم در روز ۱۴ بهمن ماه خبر داد.
به گزارش بینا به نقل از ایسنا، پس از مطرح شدن شایعه فروش سهام غدیر توسط بانک صادرات در بورس و افزایش قیمت سهام این شرکت در هفته های قبل، مدیر عامل این بانک با ارسال اطلاعیه ای به بورس جزئیات فروش سهام غدیر را اعلام کرد.
محمد رضا پیشرو که در پی افزایش قیمت سهم بانک صادرات در بورس از بی تاثیر بودن فروش این سهم در پیش بینی سود بانک صادرات خبر داده بود، درجدیدترین اطلاعیه خود جزئیات فروش سهام غدیر را اعلام کرد.
به این ترتیب مدیرعامل شرکت با ارسال اطلاعیه ای به اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس اعلام کرده است که بانک صادرات در نظر دارد به استناد صورتجلسه هیات مدیره در تاریخ ۱۳ دی ماه نسبت به فروش ۲ میلیارد و ۶۶۷ میلیون سهم معادل ۱۶،۶۷ درصد از سهام سرمایه گذاری غدیر از طریق بورس اقدام کند.
این سهم قرار است به قیمت تابلو بورس در روز عرضه به اضافه ۲۰ درصد به شرط آنکه از ۵۵۰ تومان کمتر نباشدبه صورت ۳۰ درصد نقد و مابقی اقساط ۴ ساله در ۱۶ قسط با سررسید ۳ ماهه با نرخ ۱۷ درصد واگذار شود.بر این اساس ۱۶،۶۷ درصد از سهام غدیر در روز ۱۴ بهمن ماه در بورس عرضه می گردد و مهلت پرداخت حصه نقدی و انعقاد قرارداد ۹ روز کاری از تاریخ تعیین برنده رقابت تعیین شده است.
در روز ۲۳ مرداد سال ۸۷ بانک صادرات اقدام به عرضه و فروش بلوک ۵۱ درصدی غدیر کرد که این سهم به قیمت پایه‌ هر سهم ۲۹۸ تومان توسط ساتا خریداری شد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.