بانک صادرات ۲۸ هزار میلیارد ریال وام داد

بینا- بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت‌های اجتماعی و کمک به اقشار مختلف جامعه، ۲۸ هزار میلیارد ریال  تسهیلات قرض‌الحسنه را تا پایان تیر ماه سال جاری پرداخت کرد .
به گزارش بینا، این بانک در راستای انجام تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی خود مبلغ ۲۷هزار و۵۹۹میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه را در سرفصل های مختلف به هموطنان پرداخت کرده است. براساس این گزارش حدود ۸ هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال تسهلات قرض الحسنه بابت وام ازدواج وتهیه جهیزیه، ۵ هزار و ۲۸۳ میلیارد ریال به منظور درمان بیماران و اشتغال زایی اختصاص داده و مبلغ ۱۳ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال در سرفصل های تعمیر و ودیعه مسکن، بهسازی مسکن روستایی،  مشاغل خانگی و … پرداخت کرده است.
شایان ذکراست بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت‌های اجتماعی و کمک به اقشار کم درآمد جامعه آمادگی دارد تا در جهت افزایش اشتغال و درآمد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ ۵۰میلیون ریالی ویژه مشاغل خانگی و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان پرداخت نماید و همچنین این بانک به منظور کمک به بیماران نیازمند تسهیلات ویژه درمان بیماران را با ارایه معرفی‌ نامه از بیمارستانها پرداخت خواهد نمود.
گفتنی است این بانک در راستای حمایت از بخش های علمی و فرهنگی طی تفاهم نامه ای که به تازگی با دانشگاه آزاد به امضاء رسانده پرداخت وام قرض الحسنه دانشجویی و حمایت و توسعه زیر ساخت های آموزشی را در دستور کار قرار داده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.