بانک ملت کارت هدیه ۳۰ هزار تومانی برای پرداخت جوایز ندارد

۱۸م دیماه ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: با سلام بنده در یکی از کارت خوان های بانک ملت خرید نموده ام و مبلغ ۳۰ هزار تومان برنده شده ام. بعد از آن به هر بانک ملت مراجعه کرده ام میگویند که کارت هدیه ۳۰ هزار تومانی موجود نداریم و باید به شعبه دیگری مراجعه کنید. من تا حالا به ۸ شعبه مراجعه کرده ام که جواب های قبلی را شنیده ام و با مرکز ارتباط بانک ملت هم تماس گرفته ام آنها نیز در جواب گفته اند که ما هیچ نوع اطلاعاتی نداریم که بدانیم کدام یک از شعبه ها کارت هدیه ۳۰ هزارتومانی دارد که شما را به آنجا ارجاع دهیم. باید خودتان همین جوری ادامه بدهید تا به شعبه ای که کارت هدیه ۳۰ تومانی دارد مراجعه کنید و یک مشکل دیگر این است که به سبب چاپ حرارتی رسید نوشته هایش دارد پاک میشود .
این درحالی است که پیگیری های خبرآنلاین نشان می دهد که کارت هدیه ۳۰ هزار تومانی در بانک ملت موجود نیست. در حال حاضر کارت هدیه ۱۰ تا ۲۰ هزار تومانی در این بانک موجود است و کارکنان شعبه های بانک ملت می توانند دو کارت ۱۰ و ۲۰ هزار تومانی در اختیار این خواننده خبرآنلاین قرار بدهند.
با اینحال روابط عمومی بانک ملت خواستار شماره تماس این خواننده خبرانلاین برای پیگیری این مشکل و پرداخت این هدیه به وی شد.بنابراین این خواننده ما می تواند با ارسال شماره تماس خود منتظر تماس و پیگیری مشکل خود توسط روابط عمومی بانک ملت باشد.
 

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.