بانک ملی ایران در مناطق محروم مدرسه و مسجد می سازد

۳۰م دیماه ،

بانک ملی ایران در مناطق محروم مدرسه و مسجد می سازد | چاپ |
چهارشنبه ۰۴ بهمن ساعت ۱۲:۰۹

بینا- مراسم افتتاحیه سومین همایش ائمه جماعات شعب بانک ملی ایران صبح روز چهارشنبه (۴بهمن) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در مجمع یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برگزار شد.
به گزارش بینا، در این همایش تعداد ۳۲۰ نفر از ائمه جماعات شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور حضور دارند که در طول دو روز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در کارگاه های آموزشی شرکت می کنند.
در مراسم افتتاحیه این همایش حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به ایراد سخنرانی پرداخته و بر ضرورت بهره گیری مبلغان از آیات و مفاهیم قرآنی تاکید کرد.
مدیر عامل بانک ملی ایران در حاشیه برگزاری سومین همایش ائمه جماعات شعب بانک ملی ایران در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات فرهنگی بانک ملی ابراز داشت: بانک ملی ایران اقدامات فرهنگی در زمینه های احداث مساجد و ساخت مدارس انجام داده است و بخشی از بودجه فرهنگی بانک در احداث مساجد و ساخت مدارس هزینه می گردد.
حیدری ادامه داد: در سومین همایش ائمه جماعات شعب بانک ملی ایران، مقرر شد بانک ملی در مکان هایی که دارای جمعیت مناسب و فاقد مسجد می باشند ۱۰۰ باب مسجد احداث شود و بودجه ای نیز در این زمینه تصویب شده است.
مدیر عامل بانک ملی ایران افزود: این مساجد در مساحت های ۵۰ الی ۷۰ متر به سرعت احداث و در اختیار هموطنان قرار می گیرد که تمامی این ۱۰۰ مساجد تا سال آینده احداث می گردد.
وی خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی های صورت گرفته احداث هر باب مسجد نیازمند ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار است.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.