باهنر اعلام کرد: اعلام حمایت جامعه اسلامی مهندسین از ولایتی

۰۷خردادماه،

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت که این جامعه با احترام به تمامی کاندیداها به این جمع بندی رسیده است که از آقای ولایتی حمایت کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محمدرضا باهنر در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و پیش از سخنان ولایتی گفت: بعد از تمامی اتفاقات ثبت نام کاندیداها و روشن شدن نتیجه‌ی بررسی صلاحیت‌های کاندیداها در شورای نگهبان، سرانجام ۸ کاندیدا به رقابت انتخاباتی راه پیدا کردند که همه‌ی آنها قابل احترام می باشند.

وی ادامه داد: تایید صلاحیت کاندیداهاتوسط شورای نگهبان مطابق با ویژگی‌های مدیر، مدبر و رجل سیاسی و مذهبی بودن کاندیداها است و طبیعتا هر کدام از آنها مواضعی دارند. اما جامعه‌ی اسلامی مهندسین و جبهه پیروان خط امام و رهبری بعد از بحث‌هایی که انجام داد ضمن احترام به تمامی کاندیداها به این نتیجه رسید که از کاندیداتوری آقای ولایتی حمایت کند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در توضیح سبب این کار گفت: با توجه به تمامی سوابق کاری آقای ولایتی از قبل از انقلاب و تاکنون و انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایشان به نحو احسنت ما به این جمع بندی رسیدیم که از کاندیداتوری ایشان حمایت کنیم.

باهنر در عین حال گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری معمولا در سایه‌ی بزرگان بخصوص جامعتین حمایت و نظراتش را منتقل می‌کند که قرار است جامعتین نیز در اسرع وقت این کار را انجام دهد.

*

شاید فراکسیون رهروان ولایت از کاندیدای خاصی حمایت نکند

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین د رمورد نحوه‌ی ورود این فراکسیون به انتخابات ریاست جمهوری گفت: مواضع اعضای این فراکسیون قبل از تمامی بحث‌ها متفاوت بوده است ممکن است هر کدام از آنها حمایت از کاندیدای خاصی داشته باشند که طبیعتا آنها در ارائه نظراتشان آزاد می باشند.

باهنر در عین حال گفت: شاید فراکسیون رهر وان به نام فراکسیون اکثریت مجلس به جمع بندی برای حمایت از کاندیدای خاص نرسد چون ممکن است حتی با رای گیری اکثریت اعضا به کاندیدای خاص تمایل داشته باشند ولی ما قایل نیستیم که نظر مابقی اعضا نادیده گرفته شود.

باهنر همچنین گفت: در همین جلسه بعضی از اعضای فراکسیون اصلاح‌طلبان نیز حضور دارند تا بحث‌ها را بشنوند و به جمع بندی دست پیدا کنند.

گفتنی است که در حال حاضر علی اکبر ولایتی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری د رحال سخنرانی در بین اعضای مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت است، و بعد از آن محمد باقر قالیباف یکی دیگر از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به سخنرانی می‌پردازد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.