باهنر: خارج از مجلس با وزرا جلسه نگذارید؛ مجلس به اندازه کافی جا دارد

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:نایب رئیس دوم مجلس خطاب به وزرای پیشنهادی و همه نمایندگان مجلس، گفت: جلسات خارج از مجلس را تعطیل کنید، اگر لازم است نشستی بین نمایندگان و وزرای پیشنهادی برگزار شود، مجلس به اندازه کافی فضا دارد.

به گزارش فارس، محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که ساعتی از جلسه علنی عصر امروز خانه ملت را برعهده داشت، پس از پایان صحن علنی و به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه، در سخنان کوتاهی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: ما طی یک هفته قبل نشست‌ها و جلسات بسیاری با وزرای پیشنهادی آقای رئیس‌جمهور داشتیم. چه در مجلس و دفتر کار نمایندگان ملت یا کمیسیون‌های پارلمان و چه در خارج از خانه ملت و در مکان‌های مختلف.

وی افزود: امروز هیئت رئیسه رفت و آمدها به مجلس را محدود کرد تا نظم و انضباط بیشتری در خانه ملت حاکم شود، اما یک خواهشی از نمایندگان مجلس دارم، اینکه اگر محبت کنند هم نمایندگان مجلس هم وزرای پیشنهادی، جلسات خارج از مجلس را تعطیل کنند، چه در منزل، چه در هتل و چه در باشگاه یا در مکان‌های دیگر باشد و چه این جلسات توسط نمایندگان مجلس، وزرای پیشنهادی و چه از سوی شخص ثالثی برگزار شود.

نایب رئیس دوم مجلس خاطر نشان کرد: پارلمان به اندازه کافی فضا برای تشکیل چنین جلساتی دارد، وقت هم وجود دارد، الحمدالله مجلس ۲۴ ساعته است، اگر لازم بود جلساتی بین نمایندگان مجلس و وزرای پیشنهادی تشکیل شود، این جلسات را داخل مجلس برگزار کنید و خارج و خارج از مجلس دیگر جلسه نگذارید.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.