باید زمینه پیشرفت مناطق زلزله‌زده را فراهم کنیم

۳۰ آبان ،

فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی نیروهای ارتشی، بسیجی، پاسدار و جهادگر بسیج شده و با حضور بیش از ۲۵۰ مهندس توانستند ساخت واحدهای مسکونی برای آسیب‌دیدگان زلزله را آغاز کنند، گفت: امروز در سراسر منطقه، خانواده‌ای نداریم که سرپناه نداشته باشد.

به گزارش تفسیری خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار پورجمشیدیان در مراسم افتتاح ۷۷۰ واحد مسکونی و ۷ هزار واحد نگهداری دام و طیور با بیان اینکه خداوند توفیقی عنایت کرد که مانند دوران دفاع مقدس اجازه ندهیم غبار غم بر چهره ولایت فقیه بنشیند، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، باید از این اتفاق سکوی بزرگی برای پرتاب فراهم کنیم و زمینه پیشرفت منطقه را فراهم آوریم.

وی با یادآوری اینکه ۹ سپاه استانی قرار گاه سازندگی خاتم‌الانبیا، سازمان بسیج سازندگی و مهندسی و آماد سپاه پاسداران، اقدامات ارزنده‌ای در خدمت‌رسانی و ساخت واحدهای مسکونی زلزه زدگان انجام داده‌اند.

سردار جمشیدیان با تأکید براینکه سرلشکر جعفری اولین کسی بود که در اتفاق زلزله آذربایجان شرقی برای خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده با من تماس گرفت و خواستار بسیج تمامی امکانات سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین شد، ادامه داد: در همین جهت تمامی نیروهای ارتشی، بسیجی، پاسدار و جهادگر بسیج شده و با حضور بیش از ۲۵۰ مهندس توانستند ساخت واحدهای مسکونی برای آسیب‌دیدگان زلزله را آغاز کنند.

فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: به لطف خدا بیش از ده روز است که ۷۷۶ واحد از ۲۰۰۰ واحد مسکونی، آماده و ۷ هزار و ۲۵ واحد دامی نیز به بهره‌برداری رسیده است. ان‌شاء‌الله تا پایان آذرماه باقی آنها نیز به زلزله‌دیدگان تحویل داده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که چنین حماسه بزرگی خلق شد و امیدوارم بتوانیم باقیمانده کارها را به نحو احسن انجام دهیم و امروز در سراسر منطقه، خانواده‌ای نداریم که سرپناه نداشته باشد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.