بایرن و بارسا رکورددار بالاترین درصد تملک توپ

    بعد از پایان یافتن هفته ۸ام رقابت های بوندسلبگا و شکسته شدن رکورد بیشترین برد در ابتدای فصل توسط بایرن، حالا آمار به ما نشان میدهد که بایرن مونیخ از نظر تصاحب توپ نیز رکوردی فوق العاده برای خود به ثبت رسانده است.

  به گزارش گل و به نقل از وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران.بایرن مونیخ در هر ۸ بازی گذشته خود توانسته درصد مالکیتی فراتر از ۶۰% را به خود اختصاص دهد که از این حیث در اروپا تنها تیم بارسلونا توانسته رکوردی مشابه بایرن مونیخ داشته باشد.در این ۸ بازی میزان میانگین مالکیت توپ توسط بایرن ۶۵٫۴% بوده است یعنی تنها ۲٫۶% کمتر از تیم بارسلونا.

نکته جالب در این آمار که هر هفته توسط سایت ترانسفرمارکت منتشر میشود این است که تیم هایی همچون رئال مادرید.دورتموند و چلسی با درصد مالکیتی حدود ۵۵% فاصله ی زیادی با بایرن مونیخ دارند.نکته دیگر این که مسلما به هیچ عنوان نمیتوان به سادگی از کنار این آمار گذشت بلکه با اندکی تامل متوجه می شویم که هافبک ها میانی بایرن در این فصل عملکردی فوق العاده داشته اند.

لازم به ذکر است که بیشترین درصد مالکیت برای بایرن مونیخ در بازی اول مقابل گروترفورث(۷۲%) و کمترین آن مقابل اشتوتگارت(۶۰%) به ثبت رسیده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.