باکیفیت‌ترین‌ خودروهای ایران کدامند؟

 

 

طبق آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سبک تولیدی در سال گذشته (اعم از انواع سواری و وانت) تنها ۱۵ درصد این خودروها در سطح کیفی خیلی خوب قرار داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران البته کیفیت خودروهای تولید شده در سطح کیفی خیلی خوب نیز بسیار متغیر بوده و خودروهایی چون نیسان تیانا تا ام‌وی‌ام ۵۳۰ را در برمی‌‌گیرد. نیومزدا ۳، نیسان ماکسیما، گراند ویتارا، تندر ۹۰ پارس خودرو و ایران خودرو، هیوندایی آوانته، پژو ۲۰۶ sd، هیوندایی ورنا، مزدا ۲، مگان، پژو ۲۰۶ و ریو از دیگر خودروهای سبک تولید شده در سطح کیفی خیلی خوب در سال گذشته هستند. البته نکته قابل توجه این است که هیچ وانتی در سطح کیفی خیلی خوب قرار نگرفته است.

اما بخش اعظم خودروهای سبک تولیدی در سال گذشته (۷۴ درصد) از سطح کیفی خوب برخوردار هستند که خودروهایی چون لیفان، پژو پارس و وانت کاپرا را در خود جای داده است. ۱۱ درصد خودروهای سبک تولیدی در سال گذشته نیز در سطح کیفی قابل قبول قرار داشته‌اند که وانت‌هایی چون وانت پیکان و وانت نیسان را شامل می‌شود.

در گروه خودروهای سنگین نیز ۴۶ درصد خودروهای تولیدی در سال گذشته در سطح کیفی خیلی خوب و ۴۵ درصد خودروهای سنگین تولیدی از سطح کیفی خوب برخوردار بوده و ۹ درصد خودروها نیز در سطح کیفی قابل قبول قرار داشته‌اند.

 

همکاری در فروش - کیت کاهش دهنده سوخت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.