باکیفیت‌ترین و بهترین اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های ایرانی کدامند؟

براساس جدول خلاصه میانگین نمرات منفی باکیفیت‌ترین و بهترین مینی‌بوس‌ها و اتوبوسهای تولید داخل شناخته شدند. این اتوبوسها و مینی بوسها در بخش‌های فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی، بدنه، نفوذ آب و رنگ بررسی میشوند.

اتوبوس بین شهری ۴۲۱۲ با کیفیت‌ترین اتوبوس تولیدی در کشور بوده است.

اتوبوس بین شهری ولوو B9 نیز در رتبه دوم رده‌بندی ایستاد. این خودرو با ۴۳٫۷ نمره منفی در بخش‌های تزیینات داخلی و خارجی، بدنه، نفوذ‌ آب و رنگ دارای نمره منفی بوده است.

اما اتوبوس بین شهری ۴۲۱۲ مارا، در رتبه سوم رده‌بندی قرار گرفت. این خودرو با ۵۴٫۳ نمره منفی در بخش‌های موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی، بدنه، نفوذ‌ آب و رنگ دارای نمره منفی بوده است.

رتبه چهارم رده‌بندی کیفی نیز در اختیار اتوبوس شهری ۳۱۱۲ با ۶۳٫۳ نمره منفی بود. این خودرو در بخش‌های موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی، بدنه و رنگ دارای نمره منفی بوده است.

مینی‌بوس ایویکو A36 نیز رتبه پنجم رده‌بندی را کسب کرده است. این خودرو با ۷۴٫۲ نمره منفی در بخش‌های تزیینات داخلی و خارجی، بدنه و رنگ دارای نمره منفی بوده است.

مینی‌بوس هیوندای کروز نیز با کسب ۱۰۵٫۱ نمره منفی رتبه ششم رده‌بندی را کسب کرده است. این خودرو در بخش‌های فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی، بدنه، نفوذ آب و رنگ دارای نمره منفی بوده است.

اما رتبه‌ هفتم رده‌بندی کیفی مینی‌بوس و اتوبوس‌ها در اختیار اتوبوس بین شهری بنز O500 است. این اتوبوس با ۱۰۶٫۷ نمره منفی در بخش‌های تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی، بدنه و رنگ دارای نمره منفی بود.

اتوبوس شهری گازسوز نیز رتبه هشتم رده‌بندی را کسب کرده است. این اتوبوس با ۱۰۹٫۳ نمره منفی در بخش‌های موتور و انتقال قدرت، ترمز، تزیینات داخلی و خارجی، بدنه، نفوذ‌‌ آب و رنگ دارای نمره منفی بوده است.

رتبه نهم رده‌بندی نیز در اختیار اتوبوس شهری LCK قرار دارد. این اتوبوس با کسب ۱۲۳٫۵ نمره منفی در بخش‌های فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، تزیینات داخلی و خارجی، صداهای غیر عادی، بدنه، نفوذ‌ آب و رنگ دارای نمره منفی بوده است.

میدل‌باس LCK نیز در رتبه دهم رده‌بندی قرار داشت. این خودرو با کسب ۱۴۰ نمره منفی در بخش‌های تزیینات داخلی و خارجی‌، بدنه و رنگ دارای نمره منفی بوده است.

اتوبوس شهری SLF نیز با کسب ۱۶۶٫۱ نمره منفی رتبه‌ یازدهم و آخر رده‌بندی کیفی مینی‌بوس و اتوبوس‌های تولیدی را به خود اختصاص داد. این خودرو در بخش‌های فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی، بدنه، نفوذ و رنگ دارای نمره منفی بوده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.