باید خواست همه مردم ایران در روند مذاکرات برآورده شود

فروردین ۱۴۰۳

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت باید با جمع‌بندی دیدگاه‌های حزبی در جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی حرکت کند و در این میان باید طوری رفتار شود که خواست همه ملت در روند مذاکرات برآورده شود.

“اسدالله بادامچیان” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ چگونگی تقویت عرصه دیپلماسی کشور با توجه به دستاوردهای سیاست‌خارجی جمهوری اسلامی ایران در سفر دولتمردان کشورمان به نیویورک اظهار داشت: بخشی از اقدامات دیپلماسی دولت در سفر اخیر به آمریکا، مثبت بود و بخشی دیگر هم مورد تذکر قرار گرفت.

وی افزود: دولت باید در ابتدای امر برای بهبود و تقویت دیپلماسی کشور به بررسی عملکرد خود در سفر به نیویورک بپردازد تا بتواند با تدابیر لازم نقایص حاصل از این سفر را به بهترین شکل جبران کند.

عضو حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه آمریکا و غرب نیازمند تجدیدنظر در افراطی‌گری‌های خود می باشند، گفت: دولتمردان و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید با رصدی هوشمندانه  و نگاه به مطالبات طرفین در جهت حفظ منافع ملی در مذاکرات آتی پیش رود که  این امر نیازمند استفاده دولت از نظرات کارشناسان خبره و فعالان حزبی است.

بادامچیان در پایان با بیان اینکه دولت برای همه است، خاطرنشان کرد: دولت باید با جمع‌بندی دیدگاه‌های حزبی در جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی حرکت کند و در این میان باید طوری رفتار شود که خواست همه ملت در روند مذاکرات برآورده شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.