با استعفای گل‌محمدی موافقت شد

۱۸اردیبهشت،

در پایان نشست ر‌ئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، دو گزینه به عنوان اولویت اول سرمربیگری سرخپوشان در فصل آینده انتخاب شدند

روزگارنو: در پایان نشست ر‌ئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، دو گزینه به عنوان اولویت اول سرمربیگری سرخپوشان در فصل آینده انتخاب شدند.

فداحسین مالکی، رئیس هیأت مدیره و محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی، عصر امروز نشست فوق‌العاده‌ای با یکدیگر داشتند.

فداحسین مالکی، نتایج این جلسه را به شرح ذیل در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار داد:

با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار و دربارهٔ نحوه انتخاب سرمربی و کادرفنی فصل آینده مباحثی مطرح شد. به منظور هدر نرفتن وقت و زمان بر انتخاب سرمربی در اسرع وقت تاکید و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

۱- دربارهٔ استعفای آقای یحیی گل‌محمدی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده او در دوران کوتاه سرمربیگری باید اعلام کنیم که چیزی از ارزش‌های او کاسته نشده و زحماتش نادیده گرفته نمی‌شود. باشگاه به گونه‌ای شایسته از او تقدیر به عمل خواهد آورد.

۲- دربارهٔ سرمربی و کادرفنی فصل بعد ابتدا چهار گزینه مطرح شد که سه گزینه ایرانی بودند و یک گزینه خارجی و در نهایت دو گزینه به عنوان اولویت اول تعیین و مقرر شد مدیرعامل محترم باشگاه در ۴۸ ساعت آینده بررسی‌های نهایی را انجام داده و پس از دریافت نظرات کارشناسی تصمیم نهایی را مطرح کند.

انتخاب سرمربی و بازیکنان تازه پرسپولیس در اسرع وقت در این نشست مورد تاکید قرار گرفت. 

ایسنا


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.