با این ستاره های میلیاردی پرسپولیس باید قهرمان شود

، اظهار داشت: من کار مانوئل خوزه را ندیده ام تا در  موردش نظر بدهم اما امیدوارم خوب باشد و با این نفراتی که پرسپولیس گرفته کار مثبتی انجام دهد و نتیجه بگیرد پرسپولیس همیشه باید قهرمانی بیاورد و در آسیا هم نتیجه بگیرد شنیده ام که مانوئل خوزه مربی توانمندی است اما سن او بالا است و باید ببینیم با این شرایط سنی می تواند نتیجه بگیرد یا نه ؟ دنیزلی هم سنش بالا بود و یک جاهایی کم می آورد و نمی توانست به موقع به داد تیم برسد.

وی افزود: سن مربی و بازیکن باید یک مقدار نزدیک به هم باشد و بچه ها از او حرف شنوی داشته باشند و حرف هایش را قبول کنند بازیکنانی بوده اند که می گفتند مربی در تمرین تیم کاری که می گوید را خودش باید انجام دهد و بعد ما انجام دهیم به همین دلیل مربی باید توانایی جسمی داشته باشد تا تفکراتش را اجرا کند.

عزیزیان تصریح کرد: حضور این همه ستاره در تیم مشکل ساز است اما امیدوارم برای پرسپولیس چنین مشکلی به وجود نیاید حضور ستاره ها بخواهیم یا نخواهیم مشکل ساز می شود چون این بازیکنان در تیم های خودشان خوب بوده اند و همیشه فیکس بازی کرده اند و اگر در پرسپولیس روی نیمکت باشند مشکل ساز می شوند.

عزیزیان در پایان اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس فصل بسیار سختی را پیش رو داریم چون با این بازیکنانی که جذب کرده توقعات از پرسپولیس خیلی زیاد شده و باید قهرمان شود و بتواند هواداران را راضی کند می گویند قراردادهای این فصل پرسپولیس میلیاردی است و این ستاره ها باید مثمر ثمر باشند تا هواداران کنار تیم باشند و کمک کنند تا پرسپولیس قهرمان شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.