با جدیدترین اثرم در حراج کریستیز شرکت می‌کنم

بیتا وکیلی خبر داد:

بیتا وکیلی که سال گذشته با فروش چشمگیر اثرش به عنوان گرانترین هنرمند زن خاورمیانه شناخته شد، امسال هم با اثری از مجموعه شهریور در حراج کریستیز شرکت می‌کند.

بیتا وکیلی، هنرمند مطرح نقاشی درباره فعالیت‌هایش به خبرنگار تجسمی‌هنرآنلاین گفت: در حراج پاییزه کریستیز که هفته آینده برگزار می‌شود یکی از تابلوهایم از مجموعه شهریور که ترکیبی از کلاژ و فلزات است و یادآور زندگی شرق و غربی است را به نمایش می‌گذارم.

وی همچنین با اشاره به اینکه پاییز فصل ارائه آثار است از حضور در چند نمایشگاه گروهی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵ اثرم که روی فرم های جنینی و فیگورهای زنانه کار کرده‌ام را در نمایشگاه گروهی با عنوان نیمه دیگر ایران که در گالری«سم آرت» موناکو برپا شده است به نمایش گذاشته‌ام.

وکیلی در این باره افزود: این نمایشگاه که با هدف معرفی هنرمندان زن ایرانی به جامعه اروپا از شهریوماه آغاز شده و تا پایان آذرماه ادامه دارد ۸ هنرمند زن ایرانی آثارشان را در معرض دید عموم گذاشته‌اند.

این هنرمند درباره نمایشگاه‌های گروهی که در روزهای آتی شرکت می‌کند هم گفت: گالری سین آبان ماه میزبان نمایشگاه گروهی برای حمایت از زلزله‌زدگان خواهد بود. در این نمایشگاه یک از تابلوهایم که فضایی انتزاعی دارد و به طبیعت اشاره می‌کند را ارائه کرده‌ام.

انتهای پیام/۳۱/۳۴
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.