با جنگ نرم سیاسی مواجه هستیم

جام جم آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی گفت: امروز انقلاب در حساس‌ترین برهه خود به سر می‌برد و ما با بزرگترین جنگ نرم سیاسی دشمنان مواجه هستیم.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری پنجشنبه‌شب در همایش «میقات صالحین» اظهارداشت: هم‌اندیشی در حلقه‌های صالحین مقدمه‌ای برای انجام کارهای بزرگتر و ایفای نقش موثرتر، بسیج در جهاد فرهنگی، جهاد سازندگی بوده و امروز در جنگ نرمی است که با دشمنان خارجی و داخلی در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داریم و باید نقش انقلابی و رسالت خود را به خوبی ایفا کند.

وی افزود: شرایط انقلاب شرایطی بسیار مهم، حساس و سرنوشت‌ساز است بدون تردید امروز با دوران دفاع مقدس تفاوت‌های بزرگی دارد، اما بسیج نباید این‌طور تصور کند که حضور آن تنها در عرصه‌های نظامی است، بلکه امروز که انقلاب در برهه‌ای حساس به سر می‌برد و با بزرگترین تهدید نرم سیاسی مواجه‌ایم، بسیجیان با حضور فعال باید خود را برای مقابله با تهاجمات دشمن که در اوج خود قرار دارد ـ آماده کنند.

وی بر جایگاه بسیج و حلقه‌های صالحین در مقابله با جنگ نرم دشمنان تاکید کرد و گفت: باید هرچه بیشتر این حلقه‌ها در جهت توانمندسازی و آمادگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن خود را آماده کنند.

فرمانده کل سپاه ابراز امیدواری کرد که بسیج در جایگاهی قرار گیرد که محبوب و درخور شأن انقلاب اسلامی باشد.

این مراسم با حضور فرماندهان عالی‌رتبه سپاه از جمله سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه ، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) و تمدن استاندار تهران و صدها نفر از فعالان بسیج، برگزار شد.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.