با خروپف کردن خداحافظی کنید

۷فروردین ۱۳،

با خروپف کردن خداحافظی کنید

خروپف از جمله اختلالات خوابی است که بسیاری از اشخاص با آن روبرو می باشند که این بالش می‌تواند بدون اینکه اشخاص از دارو استفاده کنند به آنها برای رفع این اختلال کمک کند.

به گزارش راسخون به نقل ازممتازنیوز، پیمان سرحدی افزود: این بالش که زمینه فنی و کاربردی آن پزشکی است وظیفه رفع اختلالات هنگام خواب یا همان خروپف را دارا می‌باشد.
 
وی گفت: این دستگاه برای اولین بار ارائه شده و با توجه به تایید پزشکان متخصص و تحقیقات توانایی رفع این اختلال‌ها را دارست.
 
سرحدی تصریح کرد: در حال حاضر تنها راه موثر برای رفع خروپف استفاده از داروهای عوارض دار است اما با توجه به تحقیقات گسترده خود طی دوسال توانستیم این دستگاه را اختراع کنیم.
 
این مخترع افزود: نحوه بر طرف کردن مشکل خروپف به صورتی است که اگر بالش زیر سر فرد را در هنگام خرخر کردن ۵ الی ۷ سانتیمتر بالا یا پایین ببریم مشکل وی بر طرف و خرخر فرد قطع می‌شود.
 
وی گفت: نحوه عملکرد دستگاه به نحوی است که با رسیدن ۴ پالس صدای خروپف در ۸ ثانیه سیستم الکترونیکی موتورهای پنوماتیکی را به کار انداخته و موتورها نیز بالش بادی تعبیه شده در بالش معمولی را پر کرده، این بالش نیز با پر و خالی شدن زیر سر فرد را بالا می‌ِبرد و خرخر فرد را بدون بیدار کردن قطع می‌کند.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / بهداشت و درمان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.