با مجهز شدن به سلاح قرآن می‌توان در برابر تهاجم فرهنگی ایستاد

حجت‌الاسلام‌ عدیده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معاون فرهنگی وروابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: دفاع در برابر تهاجم فرهنگی که امواج آن از سراسر جهان امروز برای به انحراف کشیدن جوانان کشورمان سایه گسترده، وظیفه خطیری است که تنها مسلح شدن با قرآن می‌تواند ما را از گزند این تهدید در امان نگه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده معاون فرهنگی و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوازدهمین مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان خواهر و خانواده های کارکنان پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش، برپایی سی‌و‌دومین مسابقه قرآنی طی ۳۳ سال از آغاز پیروزی انقلاب در ارتش را افتخار آمیز دانست و گفت: همانطور که هدف از برگزاری مسابقات بین کارکنان ارتش، افزایش روحیه دفاعی و دلاور‌مردی است، در بین خانواده ارتشیان هم بالا بودن بنیه معنوی خانواده و افزایش توان و آگاهی برای مقابله با جنگ نرم که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه مسلح شدن با قرآن، جوانان ما را در جنگ نرم و تهدیدات پیروز خواهد کرد، افزود: دفاع در برابر تهاجم فرهنگی که امواج آن از سراسر جهان امروز برای به انحراف کشیدن جوانان کشورمان سایه گسترده، وظیفه خطیری است که تنها مسلح شدن با قرآن می‌تواند ما را از گزند این تهدید در امان نگه دارد.

حجت الاسلام عدیده با اشاره به آیه مبارکه” وَ اصْبرِْ فَإِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِین‏ ” اظهار داشت: از دستاوردهای انس با معنویت می‌توان به ویژگی صبر در برابر سختی‌ها اشاره کرد که داشتن این ویژگی برای خانواده‌های ارتشی که پدران و همسران آنها بیشتر در حال ماموریت هستند بسیار تعیین کننده است.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش ادامه داد: داشتن این ویژگی به خصوص برای خانواده کارکنان پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) که مسئول تامین امنیت آسمان ارتش هستند و باید با انجام ماموریت های طاقت فرسا همواره خود را برای دفاع از کیان نظام آماده نگه دارند امری اساسی  بشمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: بحمدالله کارکنان پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و خانواده های آنان در حمایت از سیاست های سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش مبنی بر انس خانواده بزرگ ارتش با قرآن و معنویت، گام های ارزنده ای برداشته اند.

گفتنی است دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان کارمند در پدافند هوایی خاتم الانبیا و خانواده های کارکنان این نیرو روز شنبه(۹۱/۴/۲۴) به مدت ۳ روز در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.