با وجود نوسانات ارزی بانک بدهکار بزرگ ندارد

۲۱خردادماه،

مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین با بیان این‌که در ارائه تسهیلات بانکی به شدت دقت می‌کنیم، گفت:‌ بر همین اساس نیز بانک ما از جمله بانک‌هایی است که بدهکار بزرگ ندارد.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید غلامرضا کاظمی دینان در اولین جلسه هم اندیشی بانک کارآفرین با اصحاب رسانه و روزنامه‌نگاران در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این‌که با توجه به این که شما وام خرد نمی‌دهید آیا بانک شما مانند بعضی از بانک‌های خصوصی بدهکاران میلیاردی دارد یا خیر؟ گفت:‌ ما در پرداخت‌ تسهیلات به مشتریانمان بسیار دقت می‌کنیم تا با مشکل معوقات بانکی روبرو نشویم.

وی گفت: البته با توجه به تغییرات نرخ ارز از ۱۲۲۶ به ۲۵۰۰ تومان و ۳۵۰۰ تومان که صورت گرفته قطعا همه بانک‌ها بدهکاران بسیاری خواهند داشت و ما نیز مشمول آن خواهیم شد اما مبالغ معوقات ما سنگین نیست.

مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین با اشاره به روند فعالیت‌های بانک کارآفرین در مدت فعالیتش گفت: بانک کارآفرین در سال ۹۱ ، ۳۰ درصد رشد منابع داشته است که جا دارد از مشتریانمان که به ما اعتماد کرده‌اند و همچنین از کارکنان صدیق و زحمتکش خود در بانک کارآفرین تشکر کنیم.

کاظمی دینان با بیان این‌که برای موفقیت در هر حوزه باید رقبا شناسایی شوند و فعالیت‌ها گسترش پیدا کنند تا بتوانیم رتبه خوبی کسب کنیم گفت: در همین راستا در سال تازه برای جذب منابع و سپرده‌های بانکی دو نوع سپرده “شمیم” و “شقایق” ارائه کرده‌ایم که براساس آن سود روز شمار به سپرده گذاران تعلق می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد که بانک کارآفرین می تواند به مشتریانی که سرمایه محدود دارند اما می‌خواهند که با همان سرمایه سود خوبی داشته باشند مشاوره دهد و آ‌نها را برای تنظیم بودجه‌شان و این‌که در مدت مشخصی سود خوبی کسب کنند راهنمایی کند.

مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین با بیان این‌که به رسانه‌ها و مطبوعات اعتقاد و اطمینان داریم،‌ گفت: ما از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم چرا که اگر انتقاد نباشد موفق نخواهیم بود و فکر می کنیم جاده‌ای که در آن حرکت می کنیم راه درستی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.