با چهارمین پیروزی متوالی/ملوان همسایه استقلال درصدر

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

به گزارش تفسیری مهر،روز سوم ازهفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز و با برگزاری ۳ دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال ملوان با گل دقیقه ۸۷ محمد نزهتی از سد آلومینیوم هرمزگان گذشت تا چهارمین پیروزی متوالی‌اش در لیگ برتر را جشن بگیرد.

شاگردان محمد احمدزاده با این پیروزی ۲۵ امتیازی شدند و iبه خاطر تفاضل گل کمتر نسبت iبه تیم استقلال در رده دوم قرار گرفتند. آلومینیوم هرمزگان هم با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل iبهتر از ذوب‌آهن، در رده پانزدهم باقی‌ماند.

در اصفهان  ذوب آهن برابر راه‌آهن تهران iبه تساوی بدون گل رضایت داد. این سومین دیداری بود که فرهاد کاظمی هدایت ذوب‌آهن را برعهده داشت اما باز هم از کسب پیروزی ناکام ماند. راه‌‍آهن پس از دو شکست متوالی، با تساوی برابر حریف اصفهانی، تا حدودی iبه وضعیتش سروسامان داد.

ذوب‌آهن با این تساوی گرچه ۱۲ امتیازی شد اما iبه خاطر تفاضل گل کمتر نسبت iبه تیم آلومینیوم هرمزگان در رده شانزدهم باقی‌ماند. راه‌آهن هم با ۱۹ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

در قم هم جدال تیم‌های صبا و فولادخوزستان با تساوی بدون گل iبه پایان رسید. هر دو تیم با این تساوی ۲۰ امتیازی شدند و فولاد iبه خاطر تفاضل گل iبهتر در رده هشتم باقی ماند و صبا هم جایگاه نهم ایستاد.

همچنین نیمه اول دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس کرمان که از ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد با تساوی بدون گل iبه پایان رسید.

هفته چهاردهم لیگ برتر امروز با برگزاری دیدار زیر iبه پایان می‌رسد:
* پرسپولیس تهران – پیکان تهران، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه آزادی تهران


 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.