با کنسرت‌های زیر زمینی پلیس برخورد می کند

وی درباره برگزاری کنسرت‌های زیرزمینی و همکاری برخی خوانندگان با شرکت‌های موسیقی خارجی گفت: پلیس حتما با آنان برخورد خواهد کرد.

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

معاون اجتماعی ناجا از تعطیل‌شدن نمایشگاه‌هایی خبر داد که شئونات و ارزش‌های اسلامی را در آن رعایت نمی‌کنند.

سردار بهمن کارگر با بیان اینکه پلیس حتما جشنواره‌هایی که ارزش‌های اخلاقی را رعایت نکنند، تعطیل می‌کند، گفت: افراد و مسئولان برای برگزاری نمایشگاه‌ها به پلیس اماکن مراجعه کرده و اقدام به تکمیل فرم‌هایی می‌کنند، اما متاسفانه برخی به بندهای این فرم‌ها پایبند نیستند و خلاف آن را انجام می‌دهند.

وی افزود: این تاکید پلیس تنها خواست جشنواره‌ها و جشن‌های خصوصی نیست بلکه جشنواره‌های دولتی هم اگر در این زمینه تخلفی انجام دهند، تعطیل خواهند شد.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه ۲۶ دستگاه دیگر نیز در مقوله عفاف و حجاب دخیل هستند، گفت: پلیس وظیفه دیگری غیر از فرهنگ‌سازی دارد و اگر الان پلیس وارد مقوله فرهنگی شده است، به این دلیل است که پلیس به دنبال پیشگیری اجتماعی است و قصد کمک کردن به جامعه را دارد.

کارگر با بیان اینکه صدا و سیما در بحث ارزش، اخلاق و عفاف و حجاب، بیشترین کمک را به پلیس کرده است، گفت: ملاک عمل نیروی انتظامی قانون است.

برخورد قاطع پلیس با برگزارکنندگان کنسرت‌های زیرزمینی

وی درباره برگزاری کنسرت‌های زیرزمینی و همکاری برخی خوانندگان با شرکت‌های موسیقی خارجی  گفت: پلیس حتما با آنان برخورد خواهد کرد.

معاون اجتماعی ناجا افزود: پلیس از فعالیت هر کدام از این افراد اطلاع پیدا کند، حتما با آنان برخورد قاطع می‌کند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۹۱ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , کنسرت‌های زیر زمینی, کنسرت‌های زیرزمینی, کنسرت‌های غیر قانونی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نگار:

    بنظرم این کار فوق اشتباهه. به بر حال زیرزمینی هام خواننده اند! حالا اینکه تو ایران یعنی وطنشون موندن گناهه؟ اتفاقن باید کنسرت برگزار کنند، پلیس برخورد نکنه، وطرفداراشونم که خودم جزوشون هستم به این کنسرت ها برن و فیض ببرن! بای بای

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.