با ۷ ترفند میوه خور شوید!!

۱۷م آذر ،

این کار نیز روش دیگری برای ترغیب به میوه خوردن است، می توانید آب دو میوه را باهم مخلوط کنید تا طعم آن را بهتر و تازه تر کنید.

۱ – میوه را در ظرف بگذارید
همیشه میوه را در یک کاسه یا سبد میوه قرار دهید. اگر میوه را ببینید ، آن را می خورید. بسیار اتفاق می افتد که وقتی میوه را خریداری کرده و در یخچال قرار می دهیم ، خوردن آن را فراموش می کنیم.

۲ – به ماست اضافه کنید
برخی از اشخاص تمایلی به خوردن میوه به شکل طبیعی نشان نمی دهند، بنابراین خوب است که میوه را به ماست یا امثال آن اضافه کنید.
 

۳ – میوه را به سالاد اضافه کنید
برخی از میوه ها نظیر توت فرنگی ، آناناس، موز و هلو را خرد کرده و به سالاد اضافه کنید، با این کار نه تنها تنوعی در طعم ایجاد کرده بلکه در عین حال مواد مغذی بیشتری نیز به سالاد خود اضافه کرده اید.

۴ – استفاده از میوه در دسر
اگر دوست ندارید میوه را به شکل طبیعی مصرف کنید،این کار نیز گزینه خوبی است . از آنها در دسرهای مختلف استفاده کنید. برای مثال می توانید میوه را در سوفله یا موس به کار ببرید.

۵ – آب میوه بنوشید
این کار نیز روش دیگری برای ترغیب به میوه خوردن است، می توانید آب دو میوه را باهم مخلوط کنید تا طعم آن را بهتر و تازه تر کنید. آب آناناس و پرتغال را مخلوط کرده و حداقل یک بار در هفته بنوشید. به گزارش نیک صالحی به همین شکل آب هندوانه را یک روز در میان بنوشید . آب میوه مواد مغذی لازم و ویتامین ها را به شکل طبیعی به بدن می رساند. تا آنجا که می توانید از آب میوه های طبیعی استفاده کنید، آب میوه های بسته بندی ممکن است حاوی مواد نگهدارنده باشند.

۶ – میوه را به شکل کبابی بخورید
میوه های تازه را خرد کرده و به سیخ بکشید. در صورت تمایل به آنها ادویه نیز بزنید تا طعم آن را عوض کنید. به گزارش نیک صالحی این گزینه بهترین روش برای کسانی است که به دنبال طعم ها و دستورپخت های متنوع می باشند.

۷ – میوه را با فوندو بخورید
با میوه یک چیز شیرین بخورید. می توانید میوه هایی نظیر توت فرنگی، کیوی، موز را خرد کرده و با فوندو شکلاتی میل کنید

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.