بتمن: ریشه‌های آرکام توسط برادران وارنر تائید شد

۲۱فروردین۱۳،

 

کمپانی شهیر برادران وارنر، دیروز رسما از نسخه تازه بتمن رونمایی کردند و به آن نام Batman: Arkham Origins دادند.
 
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نسخه تازه از سری بازی‌های بتمن که توسط برادران وارنر ساخته می‌شود، در دوران عصر نقره‌ای رخ می‌دهد که بیانگر روزهای ابتدایی فعالیت بتمن است. در این بازی شاهد یک قهرمان تازه کار هستیم که پختگی شخصیتی بتمن در سال‌های آینده را ندارد. بتمن در این بازی باز هم بیش از یک دشمن دارد که یکی از اصلی‌ترین‌های آنان DeathStroke نام دارد که تا به حال در دو بازی پیشین حضور نداشته است و علاقمندانی که کمیک‌های بتمن را مطالعه می‌کنند با شخصیت وی آشنا می باشند.
 
ساخت بازی دیگر بر عهده استودیو RockSteady نیست و این بار برادران وارنر تصمیم گرفته‌اند تا ساخت Batman: Arkham Origins را به دست تیم WB Montreal بسپارند. البته تیم WBM، دسترسی کامل به تمامی امکانات استودیو راک‌استیدی را دارد و از این بابت جای نگرانی نیست. کارگردان بازی اریک هولمز نام دارد که سابقه کار روی عناوینی همچون Prototype و The Incredible Hulk: Ultimate Destruction را دارد.
 
بازی ۲۵ اکتبر، تقربا اواسط آبان ماه برای هر سه کنسول Wii U، پلی‌استیشن ۳ و اکس باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. گفته شده که موتوری که بازی با آن ساخته می‌شود همان آنریل انجین ۳ خواهد بود.
 
همزمان با عرضه این عنوان برای کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی، بازی Batman: Arkham Origins Blackgate نیز برای کنسول‌های دستی ۳DS و PSVita ساخته و منتشر می‌شود. داستان این ویرایش نیز کمی بعد از Arkham Origins جریان دارد و سبک بازی ۲٫۵ بعدی به سبک مترویدی خواهد بود. استودیو سازنده بازی هم استودیو Armature نام دارد که توسط تعداد بسیاری از خالقین سه گانه متروید تاسیس شده است، بنابراین می‌توان به آینده و کیفیت این بازی نیز اطمینان داشت. Blackgate همزمان با نسخه اصلی، در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.