بحث تعرفه های دندانپزشکی ، درد کهنه ای است

۲۹فروردین۱۳،

مدیر اجرایی انجمن دندانپزشکی ایران گفت : بحث تعرفه های دندانپزشکی در کشور ما ، درد کهنه ای است و امسال با خطر حذف خدمات دندانپزشکی از سبد خانواده مواجه هستیم .

دکتر علی تاجرنیا مدیر اجرایی انجمن دندانپزشکی ایران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ۲۴ سال قبل ،در دهه اول انقلاب ، بیست و سوم فروردین ماه از طرف هیات دولت به عنوان روز دندانپزشک نام گرفته است گفت : هر چند بین همکاران دندانپزشک در مورد روز دندانپزشک بحث هایی مطرح است ولی با توجه به تصویب قانون بهداشت دهان و دندان ۲۳ فروردین بنام روز دندانپزشک مطرح است .
 
وی با اشاره به اینکه هر ساله همزمان با ۲۳ فروردین ، برنامه و جشنی به عنوان بزرگداشت روز دندانپزشک برگزار می گردد افزود : از سال قبل برگزاری این جشن به انجمن دندانپزشکی ایران به عنوان با سابقه ترین تشکل این حوزه ، واگذار شده است به طوری که  برنامه دیگری ازطرف وزرات بهداشت ونظام پزشکی برای روز دنداندپزشکی برگزار نمی شود .
 
مدیر اجرایی انجمن دندانپزشکی ایران سبب تاخیر شش روزه در برگزاری جشن روز دندانپزشکی را تقارن این روز با ایام فاطمیه دانست و تصریح کرد : برای برگزاری بهتر و حضور حداکثری همکاران دندانپزشکی و نیز  تصمیم گرفته شد که بعد از اتمام ایام فاطمیه با حضور حداکثر همکاران و در شادی برگزار شود .
 
 وی در ادامه با اشاره به وضعیت تعرفه ها  گفت : بحث تعرفه ها و ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی به مردم ، درد کهنه ای است ولی خطر حذف خدمات دندانپزشکی از سبد خانواده ، مهمترین چالش حوزه دندانپزشکی در سال جاری محسوب می گردد .
 
دکتر تاجرنیا یادآور شد : با توجه به اینکه پوشش بیمه ای مناسبی در حوزه دندانپزشکی نداریم باید بیش از همیشه به بحث پیشگیری بپردازیم که هزینه های بسیار کمتر و نتایج اثر بخش تری دارد ./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.