بحران سازی در سوریه برای حفظ رژیم صهیونیستی

دبیرکل اتحادیه جوانان عرب در سوریه گفت: وقایع سوریه توطئه ای است که در سازمان های آمریکایی و برای حمایت از رژیم صهیونیستی طراحی شده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازالعالم، ملاذ مقداد در مصاحبه با این شبکه افزود: آن چه در سوریه اتفاق می افتد، در سازمان های آمریکایی برای آن توطئه چینی شده است. تمام آن چه در سوریه رخ می دهد، برنامه هایی است که باراک اوباما هنگام تصدی ریاست جمهوری آمریکا در پیش گرفت.

دبیرکل اتحادیه جوانان عرب در سوریه خاطرنشان کرد: تنها هدف اوباما، رییس جمهوری آمریکا، حمایت از امنیت رژیم صهیونیستی است.

مقداد افزود: در حال حاضر همه جهان می داند که تنها راه حل بحران سوریه، راهکار سیاسی و گفت و گو است. اما آمریکا و هم پیمانان غربی این کشور با اظهارات آتشین خود سعی می کنند جهان را در مخالفت با راه حل گفت و گو و تاکید بر تضعیف نظام حاکم بر سوریه همراه کنند تا خواسته های خود را که حاکمیت مطلق بر منطقه است، تحقق بخشند.

این فعال سوری تاکید کرد: شهروندان سوری نیازمند راه حل مسالمت آمیز و برقراری امنیت و ثبات در کشور هستند و در این میان برخی از کشورها که پیشاپیش آن ها ایران و روسیه و چین قرار دارند، بازتاب دهنده این خواسته مردم سوریه هستند.

مقداد گفت: تروریست های مورد حمایت آمریکا، غرب و شماری از کشورهای عربی، مخالف حل مسالمت آمیز بحران سوریه هستند.

وی افزود: تنها خواسته ما سوری ها پایان دادن به خشونت هاست زیرا طرفی که از این خشونت ها سود می برد رژیم صهیونیستی است در حالی که هزینه آن را مردم سوریه می پردازند.

مقداد خاطرنشان کرد: آمریکا نمی خواهد بحران سوریه پایان یابد زیرا در صدد است از این طریق دولت و مردم سوریه را تعضیف کند تا توانایی مقابله با رژیم صهیونیستی را نداشته باشند.

وی گفت: هر کس ندای حمایت از دخالت بیگانگان در سوریه و ادامه کشتار و خشونت سر دهد، از دایره میهن پرستی خارج است و دیگر نمی توان او را مخالف نظام دانست بلکه باید او را در شمار توطئه گران قرار داد.

مقداد تاکید کرد تنها راه حل بحران سوریه نشستن پای میز مذاکره بر اساس میهن پرستی و دفاع از وطن است و این که باید هوشیار باشیم که آمریکا صلاح هیچ یک از طرف های سوری را نمی خواهد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.